نحوه ایجاد یک وب سایت: راهنمای نهایی برای طراحی وب سایت

نحوه ایجاد یک وب سایت: راهنمای نهایی برای طراحی وب سایت

اگر صاحب یک کسب و کار هستید، به یک وب سایت نیاز دارید. اما من می‌خواهم حدس بزنم که در حال خواندن مقاله‌ای در مورد نحوه ایجاد آن هستید، احتمالاً از قبل این را می‌دانید.

آنچه شما متوجه شده اید این است که در حالی که استفاده از اینترنت یک کار بسیار ساده است، طراحی، ساخت و ایجاد یک وب سایت بسیار پیچیده است. شما می خواهید آن را زیبا به نظر برسد. می خواهید استفاده از آن آسان باشد. شما می خواهید مردم بتوانند آن را در گوگل پیدا کنند. شما می خواهید که واقعاً به شما کمک کند تا بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنید … اما چگونه همه این کارها را انجام می دهید؟ و مهمتر از آن، چگونه این کار را به درستی انجام می دهید؟

راهنمای نهایی ما برای طراحی وب شما را در فرآیند ایجاد یک وب سایت گام به گام راهنمایی می کند:

آنچه برای شروع باید بدانید

کی کیه

نام دامنه و هاست

ساختار و محتوا

عملکرد

CMS ها

چگونه وب سایت خود را ایجاد کنیم

قالب ها

راه حل های سفارشی

راه حل های ترکیبی

چگونه یک وب سایت سفارشی در ۷ مرحله طراحی کنیم

آنچه را که نیاز دارید مشخص کنید و یک طراح استخدام کنید

با وایرفریم ها شروع کنید

ظاهر و احساس را طراحی کنید

برای تمام صفحات قالب ایجاد کنید

برای کدنویسی طرح خود با یک توسعه دهنده کار کنید

مطالب را پر کنید

تست کاربر انجام دهید

آنچه برای شروع باید بدانید

بیاموزید که در دنیای طراحی و توسعه وب چه کسی چه کسی است

وقتی برای برند خود یک لوگو طراحی می کنید، استخدام یک نفر برای انجام کار بسیار آسان است. این لزوماً هنگام ایجاد وب سایت شما صدق نمی کند. در حالی که افراد یا آژانس هایی وجود دارند که یک راه حل نهایی ارائه می دهند، بعید نیست که در نهایت با بیش از یک نفر در ماجراجویی خود برای ساخت یک وب سایت کار کنید. در اینجا تعدادی از شخصیت هایی وجود دارد که ممکن است در سفر خود با آنها روبرو شوید:

طراحان وب،  طراحان خوبی هستند. آن‌ها ایده‌های شما را می‌گیرند و آنها را به یک مدل زیبا (یا بد) تبدیل می‌کنند که نشان می‌دهد وب‌سایت آینده شما چگونه خواهد بود. این معمولاً در Adobe Photoshop یا یک برنامه گرافیکی مشابه انجام می شود.

طراحان UX (تجربه کاربر) یا UI (رابط کاربری) بر این موضوع تمرکز می کنند که طراحی چیدمان شما چگونه بر کاربران شما تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، آنها به شما کمک می‌کنند تا تصمیم بگیرید که دکمه‌ها را کجا قرار دهید تا افراد بیشتری روی آنها کلیک کنند، یا اینکه چگونه ناوبری خود را ساختار دهید تا سایت شما تا حد امکان یکپارچه جریان یابد. (بین UX و UI تفاوت وجود دارد. این مقاله به خوبی آن را توضیح می دهد.) اغلب اوقات، بین طراحان UX/UI و طراحان وب همپوشانی وجود دارد. اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید، استخدام یک فریلنسر که هر دو مجموعه مهارت را دارد، چندان دشوار نیست.

توسعه دهندگان وب – که گاهی اوقات مهندسان یا کدنویس ها نیز نامیده می شوند – افرادی جادویی هستند که صحبت کردن با رایانه را یاد گرفته اند. آنها ماکت زیبا (یا بدجنس) را که طراح شما ساخته است، می گیرند و آن را به یک زبان برنامه نویسی ترجمه می کنند تا در وب نمایش داده شود. برای پیچیده تر کردن همه چیز، بسیاری از زبان های برنامه نویسی مختلف وجود دارد و بیشتر توسعه دهندگان در یک یا چند زبان تخصص دارند.

توسعه دهندگان فرانت اند در مواردی که هنگام نگاه کردن به یک وب سایت می بینیم (مانند رندر کردن تصاویر، متن، انیمیشن ها، منوهای کشویی، طرح بندی صفحه و غیره) تخصص دارند.

از سوی دیگر، توسعه دهندگان Back end در آنچه در پشت صحنه می گذرد تخصص دارند و اگر وب سایت شما نیاز به برقراری ارتباط با پایگاه داده داشته باشد، ضروری هستند. (اگر می خواهید سبد خرید، نمایه های کاربری داشته باشید، یا بخواهید بتوانید هر محتوایی را به تنهایی آپلود کنید، به یک پایگاه داده نیاز دارید.)

متخصصان سئو، استراتژیست های محتوا، و نویسندگان کپی یا محتوا نیز ممکن است کارشناسانی باشند که می خواهید هنگام ساختن وب سایت خود با آنها مشورت کنید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا بفهمید چه چیزی باید در سایت شما قرار گیرد تا به افراد مناسب کمک کند آن را پیدا کنند (از طریق موتورهای جستجو) و تصمیم بگیرند یک بار از آنجا خرید کنند.

یک نام دامنه و میزبانی خریداری کنید

درست مانند زمانی که در حال افتتاح یک تجارت آجر و ملات بودید، اولین کاری که باید در هنگام ساخت یک وب سایت انجام دهید این است که یک مکان را اجاره کنید.

میزبانی وب فضای فیزیکی است که دارایی های وب سایت شما در آن زندگی می کنند. همه آن تصاویر و متن ها و پایگاه های داده در واقع به یک سرور فیزیکی برای میزبانی آنها نیاز دارند. در حالی که می‌توانید خودتان را بخرید و آن را در دفتر/خانه/گاراژ خود قرار دهید، اکثریت مردم و کسب‌وکارها فضای میزبانی را از طریق یک شرکت اجاره می‌کنند. هاستینگ (مانند اجاره) معمولا ماهانه پرداخت می شود. برای اکثر کسب و کارها در محدوده ۵ تا ۲۰ دلار در ماه خواهد بود، اما اگر به داده های زیادی نیاز دارید، می تواند بسیار بالاتر باشد. در اینجا لیستی از شرکت های میزبانی وب توصیه شده است، اما ممکن است بخواهید قبل از خرید با توسعه دهنده وب خود مشورت کنید (زیرا آنها ممکن است یک فروشنده ترجیحی داشته باشند).

نام دامنه شما همان چیزی است که افراد در مرورگر خود تایپ می کنند تا به سایت شما برسند (به عنوان مثال salookweb.com). معمولاً این نام تجاری شماست. برای دریافت نام دامنه، آن را با یک ثبت کننده دامنه ثبت می کنید. برای خرید و حفظ نام باید هزینه کمی بپردازید (معمولاً کمتر از ۱۰ دلار در سال). اکثر خدمات میزبانی به عنوان ثبت کننده دامنه نیز عمل می کنند. این به طور کلی بهترین گزینه برای شماست، زیرا راه‌اندازی آن آسان‌ترین است.

در نهایت، باید نام دامنه خود را به سرورهای خود نشان دهید که اساساً به اینترنت می‌گوید وقتی شخصی دامنه شما را در مرورگر خود تایپ می‌کند، باید در این انبار سرور جستجو کند تا تصاویر و متن مناسب را برای نمایش پیدا کند. اگرچه این فرآیند پیچیده نیست، اما ممکن است گیج کننده باشد. این مرحله ای است که می توانید آن را انجام دهید (تیم پشتیبانی میزبان وب یا ثبت دامنه می تواند به شما کمک کند) اما همچنین چیزی است که توسعه دهنده وب شما به راحتی می تواند به شما کمک کند.

به ساختار فکر کنید و محتوا را برای وب سایت خود جمع آوری کنید

طراح یا توسعه دهنده وب شما قرار نیست صفحه مربوط به وب سایت شما را بنویسد یا از محصولات شما برای فروشگاه شما عکس بگیرد. شما باید تمام محتوا و همچنین ساختار کلی سایت را ارائه دهید.

در ادامه بخوانید  طراحی سایت با وردپرس

برای ساختار باید به صفحاتی که نیاز دارید فکر کنید، موارد رایج عبارتند از:

صفحه نخست

درباره صفحه و/یا صفحه تماس

وبلاگ

فهرست محصولات

صفحات تک محصولی

شرایط و ضوابط

آلبوم عکس

صفحات فرود / صفحات بازاریابی برای تبلیغات

هر یک از این نوع صفحات نیاز به چیدمان و طراحی دارند و هر کدام باید محتوایی در آن داشته باشند.

شما لزوماً نیازی به نهایی شدن محتوا در این مرحله از فرآیند ندارید، اما باید ایده ای در مورد محتوایی که در سایت خود می خواهید و برنامه ای برای نحوه دریافت آن داشته باشید. آیا باید زمانی را برای نوشتن کپی اختصاص دهید (یا کسی را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد)؟ آیا باید یک عکاس برای گرفتن عکس از محصول استخدام کنید؟ شما باید تمام تصاویر سفارشی (مانند لوگو یا عکس های تیم خود) را برای سایت ارائه دهید، اما اگر بخواهید احتمالاً یک طراح وب می تواند به شما در تهیه تصاویر استوک کمک کند.

نکته حرفه ای: طراح شما (به خصوص اگر تجربه UX/UI داشته باشد) ممکن است ایده های خوبی برای محتوا و ساختار داشته باشد که فکرش را نکرده اید. احتمالاً ارزش دارد که در اوایل فرآیند با آنها بحث کنید.

مشخص کنید به چه عملکردی نیاز دارید

وقتی شخصی از وب سایت شما بازدید می کند، می خواهید چه اتفاقی بیفتد؟ آیا آنها فقط اطلاعاتی درباره محصول یا خدمات شما، مانند شماره تلفن یا ساعات کاری دریافت می کنند؟ آیا آنها باید بتوانند کالا را خریداری کنند؟ آیا هدف اصلی آنها خواندن مقالات وبلاگ یا یادگیری یک مهارت است؟ آیا آنها فرمی را برای یک نقل قول پر می کنند؟ آیا آنها باید بتوانند پروفایل های کاربری ایجاد کرده و اطلاعات خود را آپلود کنند؟

نیازهای عملکردی شما تعیین می کند که چگونه می توانید سایت خود را توسعه دهید و با چه کسانی باید کار کنید. آنها همچنین تأثیر زیادی بر بودجه شما خواهند داشت، بنابراین برای دریافت قیمت دقیق باید آن را مرتب کنید.

درک کنید که CMS چیست و تصمیم بگیرید که آیا به آن نیاز دارید یا خیر

CMS (سیستم مدیریت محتوا) یک پایگاه داده و برنامه تحت وب است. اساساً به کاربران (مانند شما و همکاران/کارمندانتان) اجازه می‌دهد تا محتوا را برای رفتن به قسمت‌های مختلف سایتتان آپلود کنند. اگر می خواهید بتوانید به طور منظم متن را ویرایش کنید یا عکس ها را در وب سایت خود تغییر دهید و نمی دانید چگونه کدنویسی کنید، به یک CMS نیاز دارید!

گزینه های CMS زیادی وجود دارد. گزینه های خارج از جعبه فوق العاده ای برای موارد استفاده رایج وجود دارد (مانند وردپرس برای وبلاگ نویسی، Shopify برای میزبانی یک سایت تجارت الکترونیک، شش برای ایجاد یک نمایه). اما اگر به عملکرد پیشرفته نیاز دارید (مثل اینکه امیدوارید فیس بوک یا اوبر یا طرح های ۹۹ بعدی را بسازید) باید آن را به صورت سفارشی توسعه دهید.

چگونه وب سایت خود را ایجاد کنیم

سایت های قالب و سازندگان

پلتفرم های قالب وب DIY در دهه گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. احتمالاً حداقل نام چند مورد از آنها را شنیده اید. نام های محبوب عبارتند از: Squarespace، Shopify، Wix و Weebly. هر کدام تخصص خاص خود را دارند (به عنوان مثال، Shopify بر روی سایت های تجارت الکترونیک تمرکز می کند) و مجموعه ای از قالب های خاص خود را دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

طرفداران:

کم هزینه ترین گزینه

همه آنها CMS هایی هستند که به شما امکان می دهند آنچه را که در سایت شما وجود دارد کنترل کنید

اشکالاتی:

شما محدود به قالب‌های آنها و چند گزینه سفارشی‌سازی هستید (بنابراین سایت شما مانند بسیاری دیگر به نظر می‌رسد، لزوماً برند نخواهد بود و کنترل زیادی روی عملکرد نخواهید داشت)

فریلنسرها را برای یک راه حل سفارشی استخدام کنید

اگر می خواهید کنترل بیشتری بر ظاهر و عملکرد سایت خود داشته باشید، بهترین کار این است که یک یا چند فریلنسر را استخدام کنید تا به شما در ساخت آن کمک کنند. این برای به دست آوردن دقیقاً همان چیزی که با هزینه مناسب نیاز دارید عالی است، اما احتمالاً به شما نیاز دارد که بیشتر عمل کنید.

توصیه می‌کنیم در نمایه‌های طراح جستجو کنید تا شخصی را پیدا کنید که سبکش با آنچه شما در ذهن داشتید مطابقت داشته باشد. از طرف دیگر، اگر می خواهید ایده های طراحی زیادی داشته باشید، می توانید یک مسابقه طراحی وب راه اندازی کنید. ما به شما کمک می‌کنیم خلاصه بنویسید. طراحان از سراسر جهان آن را می خوانند و ایده های خود را برای سایت شما برای شما ارسال می کنند. شما برای اصلاح طرح ها بازخورد می دهید و در نهایت مورد علاقه(های) خود را به عنوان برنده انتخاب می کنید.

به خاطر داشته باشید که ممکن است نیاز به استخدام یک طراح و توسعه دهنده برای پروژه خود داشته باشید، اگرچه برخی از فریلنسرها هستند که هر دو را انجام می دهند. اطمینان حاصل کنید که از قبل شفاف‌سازی کرده‌اید تا بتوانید بر اساس آن بودجه (هم زمان و هم پول) داشته باشید.

طرفداران:

دقیقاً ظاهر و عملکرد مورد نظر خود را دریافت کنید

هزینه های معقول (اگرچه بدیهی است که به فریلنسر و نیازهای خاص شما بستگی دارد)

اشکالاتی:

ممکن است لازم باشد چندین نفر را استخدام کنید (طراح وب، طراح UX/UI، توسعه دهنده)

نیاز به زمان و اطلاعات بیشتری از شما دارد

طراحان مستقل را برای یک راه حل ترکیبی استخدام کنید

اگر می خواهید ظاهری سفارشی داشته باشید، اما نمی خواهید روی توسعه کاملا سفارشی سرمایه گذاری کنید، خوش شانس هستید! می توان با یک راه حل قالب خارج از جعبه شروع کرد و آن را با الگوی منحصر به فرد خود سفارشی کرد.

یکی از محبوب ترین گزینه ها برای این کار ساخت یک وب سایت در وردپرس است. در حالی که وردپرس به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی شروع به کار کرد، به محبوب ترین CMS در کل اینترنت تبدیل شده است (تقریباً ۳۰٪ از همه سایت ها را تامین می کند). کاملاً قابل تنظیم است و می تواند با کسب و کار شما رشد کند. هزاران و هزاران الگو وجود دارد، اما می‌توان الگوی خود را نیز ایجاد کرد و آن را به یک راه‌حل ترکیبی عالی تبدیل کرد.

شما می توانید یک طراح پوسته وردپرس را برای ایجاد یک وب سایت زیبا، منحصر به فرد و با برند استخدام کنید و از وردپرس برای تقویت عملکرد پایگاه داده پشتیبان استفاده کنید.

توجه داشته باشید، این کار با چندین سایت قالب دیگر نیز امکان پذیر است (به عنوان مثال، می توانید قالب های سفارشی ایجاد کنید یا قالب های موجود را برای Shopify یا Squarespace تغییر دهید) بنابراین اگر ترجیح می دهید از یکی از آن پلتفرم ها استفاده کنید، این نیز یک گزینه است. توجه داشته باشید که در هر یک از این موارد، طرح هنوز باید به کد ترجمه شود، بنابراین مطمئن شوید که از طراح شما می‌پرسد که آیا می‌تواند این کار را انجام دهد یا بدانید که باید یک توسعه‌دهنده استخدام کنید.

طرفداران:

به شما امکان می دهد عملکردهای پیشرفته تری (که با پلتفرم هایی مانند وردپرس یا Shopify داخلی ارائه می شود) با هزینه کمتر داشته باشید.

شما یک طراحی سفارشی دریافت خواهید کرد تا سایت شما زیبا و با برند باشد

اشکالاتی:

هنوز هم ممکن است مجبور شوید هم یک طراح و هم توسعه دهنده استخدام کنید

یک آژانس برای یک راه حل نهایی می باشد.

آژانس های طراحی و توسعه وب در کاری که انجام می دهند متخصص هستند. آنها نه تنها می توانند شما را راهنمایی کنند تا به شما در تصمیم گیری صحیح کمک کنند، بلکه می توانند شما را از wireframe به سایت کاملاً توسعه یافته هدایت کنند. البته، همه اینها هزینه بالایی دارند. این یک گزینه عالی برای شرکت‌هایی است که نیازهای پیچیده‌ای دارند یا برای آن‌هایی که هزینه کمتری دارند.

در ادامه بخوانید  9 اصل طراحی وب که طراحان باید به آن توجه داشته باشند

طرفداران:

کمترین سردرد؛ شما در حال کار با کارشناسانی هستید که شما را در کل فرآیند راهنمایی می کنند

اشکالاتی:

شما احتمالاً به قیمت بالایی نگاه می کنید

چگونه یک وب سایت سفارشی در ۷ مرحله طراحی کنیم

  1. آنچه را که نیاز دارید مشخص کنید و یک طراح استخدام کنید

آیا نام دامنه خود را مشخص کرده اید؟ آیا می دانید به چه عملکردی نیاز دارید؟ لیستی از صفحاتی که می خواهید طراحی شود؟ آیا برنامه ای برای جمع آوری تمام محتوای سفارشی مورد نیاز برای پر کردن وب سایت خود دارید؟

عالی! زمان استخدام یک طراح است. برای یافتن مورد مناسب، باید نمونه کارها را جستجو کنید. به شخصیت برند خود فکر کنید و تعیین کنید که آیا طراح با سبکی مطابقت دارد یا خیر. (به عنوان مثال، آیا چیزی هیجان‌انگیز و مدرن می‌خواهید یا سرگرم‌کننده و سرگرم‌کننده؟) به طور کلی ایده خوبی است که به دنبال طراحانی باشید که در صنعت شما یا با نوع خاصی از سایت مورد نظر شما تجربه دارند. اگر عکاس هستید، به دنبال طراحانی باشید که گالری‌هایی را در کارنامه خود دارند، اگر کالایی می‌فروشید، به دنبال طراحانی باشید که با سایر شرکت‌های تجارت الکترونیک تجربه دارند.

  1. با وایرفریم ها شروع کنید

شما بدون نقشه در سفرهای بین‌المللی حرکت نمی‌کنید. به طور مشابه، شما نباید طراحی وب سایت خود را بدون وایرفریم شروع کنید. وایرفریم‌ها اساساً نقشه‌هایی هستند که نشان می‌دهند مسیریابی شما کجا زندگی می‌کند، کجا تصاویر دارید، دکمه‌های CTA کجا می‌روند و غیره.

شروع با وایرفریم ها بقیه مراحل را ساده می کند. شما و طراحتان می‌توانید در مورد ساختار بحث کنید و به جای ماکت‌های پیچیده فتوشاپ، نقشه‌های ظاهراً خطی را تغییر دهید. این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه همه می شود.

شما باید برای همه انواع صفحه اصلی خود (به عنوان مثال صفحه اصلی، لیست محصولات، مقالات وبلاگ و غیره) وایرفریم انجام دهید.

اگر در حال ساخت یک طرح سفارشی بر روی یک سایت قالب موجود هستید، همچنان باید قالب بندی کنید، فقط مطمئن شوید که طراح شما متوجه شده است که چه محدودیت هایی در قالب وجود دارد.

  1. ظاهر و احساس را طراحی کنید

وب سایت شما خانه برند شما به صورت آنلاین است. به این ترتیب، تصمیمات طراحی شما (از فونت گرفته تا رنگ و سبک) باید حول آن هویت برند باشد. اگر راهنمای سبک برند دارید، آن را برای طراح خود ارسال کنید. اگر این کار را نمی کنید، به آنها ارائه دهید:

لوگوی شما

رنگ های برند شما (در صورت امکان کدهای هگز دقیق)

لیستی از فونت ها

هر درخواست سبک دیگری (مثلاً “سرگرم کننده و دوستانه” یا “تاریک و مجلل”)

همچنین ارسال چند نمونه با دقت انتخاب شده از سایت هایی که دوست دارید، با یک یا دو جمله که توضیح دهید چرا آنها را دوست دارید، ارسال کنید.

با این اطلاعات، طراح می رود و کار خود را انجام می دهد. آنها معمولاً با هر چیزی که شما می گویید مهمترین صفحه شروع می کنند (برای بسیاری، این صفحه اصلی است، اما همیشه اینطور نیست).

وقتی با اولین پیش نویس برگشتند، نوبت شماست که بازخورد بدهید. به واکنش اولیه و احشایی خود نسبت به طراحی توجه کنید، اما در برابر اصرار برای پاسخگویی حداقل ۲۴ ساعت مقاومت کنید. شما می خواهید به خودتان زمان بدهید تا هضم شود و احتمالا باید آن را به سایر سهامداران نشان دهید تا نظرات آنها را نیز دریافت کنید. وقتی بازخورد می‌دهید، مطمئن شوید که مشخص و واضح است.

بسته به توافق شما با طراح، ممکن است چندین دور بازخورد را طی کنید تا به طرح نهایی برسید.

  1. برای تمام صفحات قالب ایجاد کنید

هنگامی که ظاهر و ظاهر مهم ترین صفحه خود را نهایی کردید، و با فرض اینکه برای همه انواع صفحه خود قاب سیمی دارید، تهیه نمونه های اولیه طراحی برای همه صفحات ساخته شده باید نسبتاً ساده باشد. ممکن است چند چیز کوچک وجود داشته باشد که باید تنظیم شود، اما در این مرحله شما و طراحتان امیدواریم در یک صفحه باشید و به یک زبان صحبت کنید.

با فرض اینکه طراح شما نیز توسعه دهنده شما نیست، در این مرحله آنها باید فایل های تصویری لایه ای را در اختیار شما قرار دهند که می توانید آنها را به توسعه دهنده خود ببرید. (استاندارد صنعت فایل های Adobe Photoshop است، اگرچه Sketch روز به روز محبوب تر می شود.)

  1. برای کدنویسی طرح خود با یک توسعه دهنده کار کنید

هنگام استخدام یک توسعه دهنده وب، می خواهید روی عملکرد تمرکز کنید. شما باید بتوانید به یک توسعه‌دهنده بگویید که چه می‌خواهید، و آنها باید بتوانند توضیح دهند (به زبانی واضح که حتی اگر توسعه‌دهنده وب نباشید) بفهمید که چگونه این کار را انجام خواهند داد.

اگر به یک CMS نیاز دارید، مطمئن شوید که آنها به شما می‌گویند از چه پلتفرمی استفاده می‌کنند یا به شما نشان می‌دهند که چه چیزی و چگونه روی تغییراتی که ممکن است بخواهید در آینده انجام دهید کنترل خواهید داشت.

اگر از شما سؤالات زیادی نمی پرسند مراقب باشید. این به طور کلی نشانه آن است که آنها به تمام مراحل مختلف درگیر در این فرآیند فکر نمی کنند.

مانند طراحان، پس از اینکه به آنها توضیح دادید، توسعه دهندگان یک نمونه اولیه ایجاد می کنند. آنها پیش نویسی را برای شما ارسال می کنند و شما می توانید با آن بازی کنید و بازخورد بدهید.

  1. تمام مطالب را پر کنید

شما یک وب سایت کاملاً کارآمد دارید. عالی! اکنون زمانی است که باید تمام محتوای خود را پر کنید، از عکس های کارمند یا محصول گرفته تا سرفصل ها و کپی متن.

بسته به اهدافتان، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که یک متخصص محتوا یا سئو را برای کمک به متن استخدام کنید (آنها می توانند به شما در رتبه بندی صفحه و همچنین زبانی که لحن مناسبی برای جذب بازدیدکنندگان برای تبدیل ایجاد می کند) یا یک عکاس حرفه ای (به ویژه) کمک کنند. اگر در حال فروش کالا هستید).

  1. تست کاربر را انجام دهید

قبل از اینکه سایت خود را به طور رسمی راه اندازی کنید، می خواهید تا جایی که می توانید افراد زیادی را برای بازی با آن جذب کنید. وقتی بازخورد می‌دهند و سؤال می‌پرسند، گوش کنید، اما در مقابل میل به حالت تدافعی مقاومت کنید.

قانون کلی من هنگام گرفتن بازخورد این است که اگر دو نفر مختلف (که با یکدیگر صحبت نکرده‌اند) یک یادداشت را به من بدهند، احتمالاً درگیر چیزی هستند.

هر گونه ترفند نهایی را که نیاز دارید انجام دهید و وب سایت خود را راه اندازی کنید!

آیا برای ایجاد یک وب سایت عالی برای کسب و کار خود آماده هستید؟

فکر نهایی من این است که به شما یادآوری کنم که یک وب سایت تقریباً هرگز یک پروژه یکباره نیست. این چیزی است که می تواند و باید به طور منظم تکامل یابد. اگر در ابتدای سفر خود هستید و یک سایت قالب را انتخاب کرده اید، ممکن است در عرض یک یا دو سال از آن بیشتر شوید، و این اشکالی ندارد (در صورت انجام، ما تعداد زیادی طراح شگفت انگیز آماده و مایل به کمک به ارتقا داریم. شما به یک راه حل سفارشی). یا ممکن است متوجه شوید که پایگاه مشتری شما در حال تغییر است و باید برند خود را تغییر دهید. یا ممکن است تکنولوژی تغییر کند و شما را ملزم به سازگاری کند (در حال حاضر، همه چیز باید پاسخگو و سازگار با موبایل باشد. تا ۵ سال دیگر چه کسی می داند!)

 

حالا بروید و یک وب سایت شگفت انگیز ایجاد کنید!

منبع : https://99designs.com/blog/web-digital/web-design-how-to

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *