چگونه طراحی وب خود را به کد تبدیل کنیم

چگونه طراحی وب خود را به کد تبدیل کنیم

همیشه برای صاحبان مشاغل، کارآفرینان یا طراحانی که می‌خواهند یک وب‌سایت را در اسرع وقت راه‌اندازی کنند، دردسرساز بوده است. این روزها راه های زیادی وجود دارد که کسی می تواند یک وب سایت داشته باشد و تبدیل طراحی وب به کد همیشه کار آسانی نیست.

خوشبختانه، منابع و گزینه‌هایی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا یک وب‌سایت را به بهترین شکل برای شما بسازید. در این مقاله، ما آن گزینه‌ها را در مورد چگونگی تبدیل طرح‌های وب به کد پوشش می‌دهیم و بینش‌هایی را ارائه می‌کنیم تا به شما در تصمیم‌گیری بهترین گزینه برای کسب‌وکارتان کمک کنیم.

آنچه شما قبل از شروع نیاز دارید

قبل از اینکه به نحوه تبدیل طراحی به کد بپردازیم، باید دامنه پروژه خود را بدانید. به چه نوع وب سایتی فکر می کنید؟ آیا این یک فروشگاه تجارت الکترونیک است؟ آیا وبلاگ است؟ آیا نمونه کار است؟ یا هیبریدی؟ به محدوده وب سایت و برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت فکر کنید. این به شما کمک می کند بفهمید چه ویژگی ها و عملکردهای کلیدی برای وب سایت و کسب و کار شما اولویت دارند.

مورد دیگری که باید در نظر بگیرید بودجه شما است. چقدر حاضرید برای ساخت وب سایت بپردازید؟ وب سایت های استاتیک معمولاً هزینه کمتری نسبت به وب سایت های پویاتر و متحرک تر دارند. به خاطر داشته باشید که هر چه ویژگی های بیشتری بخواهید، هزینه آن بیشتر خواهد بود.

web-design-contact

 

هنگامی که محدوده و بودجه خود را در اختیار دارید، جدول زمانی خود را مشخص کنید. آیا این یک پروژه عجولانه است یا زمان بیشتری برای ایجاد وب سایت خود دارید؟ مهمترین چیز این است که کمی انعطاف داشته باشید و در مورد ضرب الاجل های خود واقع بین باشید.

توصیه می شود قبل از قدم گذاشتن در توسعه وب سایت، طراحی های وب را داشته باشید. طرح ها یی از ویژگی های مورد نیاز مانند سبد خرید، صفحات نمایه و سایر عملکردها خواهند بود. اما بسته به اینکه کدام گزینه را انتخاب می کنید همیشه لازم نیست!

راه هایی برای تبدیل طراحی وب خود به کد

هنگامی که همه موارد فوق را آماده کردیم، می توانیم دو رویکرد اصلی را مورد بحث قرار دهیم. اولین مورد استخدام دیگران برای انجام کار است. متخصصان زیادی در این زمینه با تجربه هستند، چه استخدام یک شرکت توسعه یا استخدام یک فریلنسر. دوم این است که خودتان این کار را انجام دهید، به معنای واقعی کلمه کدنویسی را یاد بگیرید. اگرچه ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما فناوری اکنون بسیار پیشرفت کرده است که امکان ایجاد وب سایت خود را بدون دانستن هیچ کدی فراهم می کند!

در ادامه بخوانید  پرسنا چیست و چه کاربردی در فعالیتهای بازاریابی دارد؟

افراد حرفه ای را استخدام کنید

  1. استودیوها یا آژانس های توسعه را استخدام کنید

اگر بودجه مناسبی دارید و به کار باکیفیت نیاز دارید، همیشه خوب است با برخی از با تجربه ترین و معتبرترین استودیوها تماس بگیرید. در حالی که آنها می توانند در کشورهای مختلف در سطح جهانی قرار گیرند، اگر می خواهید با یک آژانس یا استودیو از راه دور کار کنید یا یک شرکت محلی پیدا کنید واقعاً به شما بستگی دارد. اگرچه گاهی اوقات کار با استودیوها یا آژانس های توسعه محلی برای ارتباطات و جلسات حضوری آسان تر است.

قیمت ها ممکن است بسته به کشور و دامنه کار با قیمت های متفاوت باشد. از شرکت‌های مختلف قیمت بخواهید، این به شما کمک می‌کند تا ایده‌ای معقول داشته باشید و گزینه‌هایی برای انتخاب به شما ارائه دهد. همچنین وقت گذاشتن برای بررسی نمونه کارها به شناسایی سبک وب سایت هایی که روی آنها کار کرده اند کمک می کند تا ببینند آیا با اهداف و نیازهای تجاری شما مطابقت دارند یا خیر.

برای جستجوی آژانس‌های دیگر، می‌توانید برخی از وب‌سایت‌های الهام‌بخش مانند وب‌سایت‌های Awwwards را کاوش کنید و به پایین وب‌سایت بروید یا صفحه «درباره» را جستجو کنید. یا به وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید یا وب‌سایت‌های رقبا نگاهی بیندازید، معمولاً آن‌ها کسانی هستند که وب‌سایت را در پایین صفحه در پایین صفحه طراحی و توسعه داده‌اند. و البته، از اطراف بپرسید!

 

طرفداران:

کیفیت بالا

یک تیم چند رشته ای که می تواند در زمینه های مختلف از طراحی، توسعه تا بازاریابی متخصص باشد

آشنایی با تکنولوژی های روز

مزایا و معایب فن آوری های مختلف را درک کنید

سرویس پایان به انتها از ابتدا تا راه اندازی و نگهداری

معایب:

هزینه بالاتر

می تواند جدول زمانی طولانی تری داشته باشد

  1. فریلنسرها را استخدام کنید

فریلنسرها افراد خوداشتغالی هستند که نرخ ها و برنامه های خاص خود را دارند. مانند استودیوها و آژانس های توسعه، گزینه های زیادی برای فریلنسرها وجود دارد. بهترین اقدام این است که به پلتفرم های فریلنسینگ آنلاین مانند Toptal، Upwork یا Fiverr نگاه کنید. برای یافتن بهترین تناسب، زمانی را برای صحبت با فریلنسر اختصاص دهید و مطمئن شوید که اهداف شما همسو هستند. همچنین بررسی کنید فریلنسری که انتخاب می‌کنید می‌تواند آنچه را که برای وب‌سایت شما نیاز دارید و می‌خواهید ارائه دهد.

 

طرفداران:

هزینه نسبتاً پایین تر از آژانس های توسعه و استودیوها

ارتباط مستقیم

انعطاف پذیر با ضرب الاجل

معایب:

کیفیت و هزینه متفاوت

دسترسی؛ اگر فریلنسرها بیمار شوند، هیچ کس دیگری نمی تواند آنها را پوشش دهد

در ادامه بخوانید  کمپین 360 درجه

خودتان آن را انجام دهید

  1. آموزش کدنویسی

برای تبدیل طراحی های وب به کد، می توان هم طراحی و هم توسعه وب را یاد گرفت. این برای کسانی که بودجه کمی دارند یا می خواهند طناب زدن را یاد بگیرند و همه چیز را از ابتدا انجام دهند عالی است. با وجود زبان‌ها و فریم ورک ها بسیار زیاد، زبان‌های اصلی برای وب‌سایت‌ها HTML، CSS و جاوا اسکریپت خواهند بود.

اگر خودتان این کار را کاملاً از ابتدا انجام می دهید، در نظر بگیرید که می خواهید وب سایت های خود را کجا میزبانی کنید و آیا دامنه وب را با آن خریداری کنید یا خیر. همچنین هنگام اجرای و نگهداری پایگاه داده سرور، مانند بهینه سازی عملکرد، امنیت، حافظه پنهان و عوامل دیگر، منحنی یادگیری بالاتری وجود خواهد داشت.

 

طرفداران:

هزینه کمتر

قابلیت سفارشی سازی بالا

کسب مهارت های جدید

مالکیت کامل وب سایت، قادر به انجام ترفندها و تنظیمات در هر زمان که نیاز دارید

معایب:

منحنی یادگیری بالا

یادگیری زمان بر است، پروژه ممکن است بیشتر طول بکشد

کیفیت متفاوت بسته به مهارت

کیفیت مطابق با استانداردهای حرفه ای نیست

  1. خرید و سفارشی کردن قالب

در حالی که ممکن است تمام انعطاف‌پذیری‌هایی را که ساختمان‌سازی از ابتدا می‌تواند به شما ارائه دهد بخواهید، ممکن است ضرب‌الاجل محدودی داشته باشید یا بخواهید سریع یک وب‌سایت داشته باشید. بسیاری از سازندگان وب‌سایت و CMS (سیستم‌های مدیریت محتوا) وجود دارند که می‌توان قالب‌ها را (برخی رایگان) با تم‌های قابل تنظیم خریداری کرد.

 

برای انتخاب این که کدام پلتفرم با نیازهای شما مطابقت دارد، باید به آنچه در قیمت آن ها شامل میزبانی وب سایت و میزبانی دامنه است، توجه کنید.

در اینجا چند پلتفرم با راهنمای ما وجود دارد که به شما کمک می کند تا وب سایت خود را با قالب های از پیش ساخته بسازید:

 

وردپرس

Shopify

Squarespace

Wix

طرفداران:

چرخش سریع

بعد از راه اندازی اولیه خوب به نظر می رسد

واقعا مقرون به صرفه است، برخی از قالب ها رایگان هستند

معایب:

سفارشی سازی محدود

منحصر به فرد نیست

هزینه های اضافی برای افزونه ها و ویژگی ها

سخنان و نکات پایانی

ما در مورد جوانب مثبت و منفی رویکردهای مختلف در تبدیل طرح های شما به وب سایت های زنده صحبت کرده ایم که به شما درک بهتری از گزینه های شما برای تبدیل طراحی به کد می دهد. اما انتخاب گزینه مناسب به اولویت ها، بودجه و جدول زمانی شما بستگی دارد.

قبل از اینکه مستقیم وارد شوید، به اندازه کافی تحقیق کنید و اهداف خود را درک کنید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، با یک متخصص مشورت کنید و با افراد در این زمینه صحبت کنید تا بینش و دانش اولیه توسعه و طراحی را به دست آورید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *