چگونه یک وب سایت کسب و کار کوچک از ابتدا تا انتها ایجاد کنیم

چگونه یک وب سایت کسب و کار کوچک از ابتدا تا انتها ایجاد کنیم

راه اندازی یک وب سایت کسب و کار کوچک؟ این همیشه یک بازی دشوار است که تصویری را که در ذهن خود دارید زنده کنید. باید منسجم، جذاب و برای مخاطب مناسب شما جذاب باشد. در این بخش، ما شما را از طریق تمامی اجزا و تکنیک‌های کلیدی برای ایجاد وب‌سایت‌های کسب‌وکار کوچک که موفق هستند آشنا می‌کنیم.

اصول طراحی مورد نیاز برای هر وب سایت کسب و کار کوچک

این صفحات وب باید از اصول و معیارهای طراحی زیر پیروی کنند تا مشتریان بالقوه را جذب کنند و نرخ نگهداری را به حداکثر برسانند:

 

دسترسی

ثبات

سلسله مراتب

محتوای آموزنده

خوانایی

آیا برندسازی، محتوا و قابلیت استفاده وب سایت شما سازگار است؟ سازگاری با کمک به حفظ یک تجربه منسجم و یکنواخت به طرح های شما ارزش می بخشد. ساختارهای سلسله مراتبی برای محتوا و تصاویر سایت کسب و کار شما. آیا وب سایت شما محتوای آموزنده ای برای بازدیدکنندگان ارائه می دهد؟ آیا قابل دسترسی و اسکن است؟ در اینجا ۳۰ نمونه الهام‌بخش وب‌سایت کسب‌وکارهای کوچک و دلیل برجسته شدن آنها آورده شده است.

web-design-contact

ملزومات طراحی وب سایت

مشخص کنید که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند

وب سایت کسب و کار کوچک شما باید به مخاطبان هدف شما پاسخ دهد. Bella & Bona یک سرویس غذایی است که وعده های غذایی را با تاکید بر غذای سالم و پایداری به دفاتر تحویل می دهد. مخاطبان هدف آنها به وضوح تعریف شده است و وب سایت آنها با در نظر گرفتن آنها طراحی شده است، شبیه به نحوه تنظیم رزومه خود برای استخدام مدیران.

وب سایت کسب و کار شما برای مشتریان، بازدیدکنندگان و کاربران جدید بالقوه شما است. استفاده وب‌سایت Bella & Bona از تصاویر و رنگ‌ها نیز باعث می‌شود به غذا فکر کنم. شما می خواهید که مخاطبان در مورد محصول شما تعجب کنند، به خصوص اگر شامل غذا باشد. در سطح احساسی با آنها ارتباط برقرار کنید. این راه طولانی برای ایجاد وفاداری به برند و مشتری دارد. از آنجایی که Bella & Bona در آلمان واقع شده است، سایت خود را به دو زبان انگلیسی و آلمانی ارائه می دهد. زبان های مختلف مخاطبان مورد نظر خود را در نظر بگیرید و آنها را در وب سایت کسب و کار کوچک خود پیاده سازی کنید.

 

قابلیت استفاده حرف اول را می زند

مهمترین بخش هر وب سایت قابلیت استفاده آن است. اگر استفاده از یک وب سایت آسان باشد، مزایایی مانند رضایت بازدیدکنندگان، زمان بارگذاری سریع تر، کاهش هزینه ها و زمان توسعه را ارائه می دهد و به حفظ کاربران کمک می کند. چه فایده ای دارد اگر بازدیدکنندگان برای استفاده از آن تلاش کنند؟

یک وب سایت با قابلیت استفاده ضعیف می تواند یک کسب و کار را غرق کند، زیرا بازدیدکنندگان برای تجربه آنلاین بهتر به سرعت به سمت سایت یک تجارت رقیب می روند. مثال‌های بد قابلیت استفاده، مانند زمان بارگذاری کند، ناوبری گیج کننده، اطلاعات از دست رفته یا طراحی ضعیف، نارضایتی کاربر را نسبت به کسب و کار شما ایجاد می‌کند. ابزار تصویرسازی Vectornator دارای یک وب سایت رسا و آسان برای استفاده است. دکمه ها بزرگ هستند و به راحتی قابل خواندن هستند، محتوا به خوبی چیده شده است و اطلاعات به راحتی قابل پیگیری است. از یک ساختار سلسله مراتبی ستاره ای ساده پیروی می کند.

وب سایت قابل اسکن نیز می باشد. کاربران می توانند به سرعت اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند. هیچ شگفتی وجود ندارد و استفاده از ناوبری ساده است. منوها کاربران را با گزینه های بیش از حد غرق نمی کنند، با حداکثر ۵ مورد در یک منو. هر جنبه ای از سایت هدفی دارد و با در نظر گرفتن کاربر طراحی شده است. همچنین به سرعت بارگذاری می شود. یک وب سایت کسب و کار کوچک موثر باید دستورالعمل های قابلیت استفاده را رعایت کند.

 

سلسله مراتبی را برای دیکته کردن جریان کاربر ایجاد کنید

از سلسله مراتب برای راهنمایی بازدیدکنندگان به مهم ترین جنبه های وب سایت خود استفاده کنید. تحویل محتوا و معماری اطلاعات تعیین می کند که بازدیدکنندگان چگونه سایت شما را مصرف کنند و جریان کاربران خود را تعیین کنند. پلت فرم یادگیری دیجیتالی Clever کار هوشمندانه ای را برای ایجاد سلسله مراتب محتوا در وب سایت خود انجام می دهد. دارای ناوبری و سربرگ ساده است. در مرحله بعد، یک فراخوان برای اقدام برای چهار نوع کاربر اصلی آن وجود دارد. Clever ویژگی‌های پلتفرم خود را نشان می‌دهد و به دنبال آن، توصیه‌ها و اینکه چرا مدارس باید آنها را انتخاب کنند، ارائه می‌کند. سپس یک دکمه شروع به کار CTA برای مناطق مدرسه وجود دارد و به دنبال آن پاورقی وجود دارد.

سلسله مراتب Clever در قالب هرمی تنظیم شده است. صفحه فرود دارای اطلاعات اولیه برای معرفی بازدیدکنندگان با پلتفرم است. این پیمایش پیوندهایی را برای مدارس، والدین، قیمت‌ها و شرکا برای اطلاعات متناسب با انواع خاصی از بازدیدکنندگان فراهم می‌کند. هر چه کاربر بیشتر به سایت وارد شود، اطلاعات عمیق‌تر می‌شود. این ساختار کار را برای چهار نوع کاربر ساده می کند تا بتوانند جریان های کاربری خود را انجام دهند. این سلسله مراتب شفاف، آسان برای غربال کردن، و به خوبی سازماندهی شده است. سلسله مراتب به کسب و کار شما اجازه می دهد تا روی نکات کلیدی و نکات مهم تمرکز کند. یک سلسله مراتب بصری قوی همچنین انجام وظایف در وب سایت کسب و کار کوچک شما را برای کاربران آسان تر می کند.

 

سایت کسب و کار خود را برای تجربه کاربری بهتر بهینه کنید

از سلسله مهم برای راهنمایی بازدیدکنندگان به مهمترین جنبه های وب سایت خود استفاده کنید. تحویل محتوا و اطلاعات معماری می‌کند که بازدیدکنندگان چگونه سایت شما مصرف کنند و جریان کاربران را تعیین کنند. پلت فرم دیجیتالی باهوش کار هوشمند را برای ایجاد محتوای سلسله مراتبی در وب سایت خود انجام می دهد. دارای ناوبری و سربرگ ساده است. در مرحله بعد، یک فراخوان برای اقدام برای چهار نوع کاربر اصلی آن وجود دارد. ویژگی‌های هوشمندانه پلتفرم خود را نشان می‌دهد و به دنبال آن، توصیه‌ها و اینکه چرا مدارس باید انتخاب کنند، می‌کند. یک دکمه شروع به کار CTA برای مناطق مدرسه وجود دارد و به دنبال آن پاورقی وجود دارد.

سلسله مراتب Clever در قالب هرمی تنظیم شده است. صفحه فرود دارای اطلاعات اولیه برای معرفی بازدیدکنندگان با پلتفرم است. این پیمایش پیوندهایی را برای مدارس، والدین، قیمت‌ها و اطلاعات مربوط به انواع مشتریان برای بازدیدکنندگان می‌کند. هر چه بیشتر به سایت وارد شود، اطلاعات بیشتر می‌شود. این ساختار کار را انجام می دهد. این سلسله شفاف، آسان برای غربال کردن، و به خوبی سازماندهی شده است. سلسله اجازه به کسب و کار شما می دهد تا روی نکات کلیدی و نکات مهم مورد توجه قرار گیرد. یک سلسله کوچک بصری قوی همچنین انجام وظایف در وب سایت و کار شما را برای کاربران آسان تر می کند.

 

سایت کسب و کار خود را برای تجربه بهتر بهینه کنید

وب سایت های بسیار موثر باید به درستی بهینه شوند. همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، Kazoo یک پلت فرم منابع انسانی است که می تواند برای اندازه گیری و مدیریت عملکرد کارکنان استفاده شود. وب سایت آنها ظاهری تمیز و زیبا دارد و فورا بارگیری می شود. عملا هیچ انیمیشن و تعاملی وجود ندارد که بر زمان بارگذاری تأثیر بگذارد.

اگر بارگذاری وب‌سایت کسب‌وکار کوچک شما بیش از حد طول بکشد یا دارای انیمیشن‌های طولانی باشد، کاربران به‌سرعت به دلیل دلخوری، حواس‌پرتی یا از دست دادن علاقه آن را ترک می‌کنند. NNGgroup اطلاعات بیشتری در مورد زمان پاسخ ارائه می دهد. از گرافیک ها و تصاویر ساده استفاده کنید. سایت خود را برای استفاده از موبایل نیز بهینه کنید. بازدیدکنندگان کسب و کار کوچک خود را در نظر بگیرید. یک وب‌سایت بهینه‌شده برای کسانی که اتصالات اینترنتی سریع یا قابل اعتماد ندارند، در دسترس‌تر و دربرگیرنده‌تر خواهد بود.

وب سایت کسب و کار کوچک شما باید چندین دستگاه را پشتیبانی کند

وب سایت ها باید سازگار، مقیاس پذیر و در بسیاری از دستگاه ها پشتیبانی شوند. بازدیدکنندگان از رابط‌های مختلفی مانند رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها استفاده می‌کنند. بررسی کنید که آیا وب سایت کسب و کار کوچک شما انعطاف پذیر است و از پلتفرم های زیادی پشتیبانی می کند یا خیر.

طراحی برای پلتفرم های تلفن همراه بسیار مهم است، زیرا استفاده از اینترنت تلفن همراه بیش از ۵۵ درصد از ترافیک اینترنت جهانی در سال ۲۰۲۱ را تشکیل می دهد (از جستجوی پهن باند). فیسکر سازنده خودروهای الکتریکی اطمینان می دهد که سایت آنها در دستگاه های مختلف بدون حذف محتوا در پلتفرم ها قابل مشاهده است. محتوا و سلسله مراتب بصری صفحه فرود آنها در هر دو نسخه دسکتاپ و موبایل سازگار است.

داشتن یک تجربه موازی در بین پلتفرم ها، اعتماد و یکپارچگی را برای کسب و کار شما تقویت می کند.

 

همیشه برای دسترسی طراحی کنید

همیشه با در نظر گرفتن قابلیت دسترسی طراحی کنید. PuzzleHR، یک سرویس منابع انسانی، یک منوی دسترسی در صفحه وب خود دارد. تعدادی ویژگی در اینجا وجود دارد، مانند تغییر کنتراست سایت، اندازه مکان نما، متن و انیمیشن های مکث. همه اینها کمک می کند تا وب سایت آنها در دسترس همه باشد. منو توسط UserWay پشتیبانی می‌شود که به دسترسی و انطباق ADA کمک می‌کند.

هنگام طراحی وب سایت کسب و کار خود، دستورالعمل های WCAG را برای دسترسی دنبال کنید. همچنین، مطمئن شوید که وب سایت شما از زبان ساده همانطور که قبلا در مثال Active Prospect ذکر شد استفاده می کند. یک سلسله مراتب واضح ایجاد کنید و مطمئن شوید که متن جایگزین را برای همه تصاویر ارائه دهید. طراحی برای دسترسی به کسب و کار شما با باز کردن وب سایت خود برای مشتریان و کاربران بالقوه بیشتر سود می برد. این یک برد-برد برای همه است.

برندسازی که به درستی انجام شود، تاثیر اولیه ماندگاری خواهد داشت

همیشه با در نظر گرفتن قابلیت دسترسی طراحی کنید. PuzzleHR، یک سرویس منابع انسانی، یک منوی دسترسی در صفحه وب خود دارد. ویژگی در اینجا وجود دارد، مانند تغییر کنتراست سایت، اندازه مکان نما، متن و انیمیشن های مکث. همه اینها کمک می کند تا وب سایت آنها در دسترس همه باشند. منو توسط UserWay پشتیبانی می‌شود که به دسترسی و انطباق ADA کمک می‌کند.

هنگام طراحی وب سایت کسب و کار خود، دستورالعمل های WCAG را برای دسترسی دنبال کنید. همچنین، مطمئن شوید که سایت شما از زبان ساده وب قبلی در مثال Active Prospect استفاده می کند. یک سلسله واضح ایجاد کنید و مطمئن شوید که متن را برای همه تصاویر ارائه دهید. طراحی برای دسترسی به کسب و کار شما با باز کردن وب سایت خود برای مشتریان و کاربران بالقوه بیشتر سود می برد. این یک برد-برد برای همه است.

برندسازی که به درستی انجام شود، تاثیر ماندگاری خواهد داشت

Luma یک پلت فرم جامعه‌ساز با زیبایی‌شناسی ثابت است. از همان فونت sans serif و نام تجاری در رابط های مختلف مانند صفحات ثبت نام، تقویم ها و دعوت نامه های ایمیل استفاده می کند. حتی با وجود اینکه Luma از رنگ های زیادی در صفحات مختلف وب خود استفاده می کند، طرح بندی ها و عناصر ثابت با هم کار می کنند تا یک تجربه منسجم ایجاد کنند.

سازگاری ساختاری را برای بازدیدکنندگان وب سایت شما فراهم می کند و در زمان آنها برای جستجوی اطلاعات صرفه جویی می کند و از سردرگمی جلوگیری می کند. طراحی مداوم به کسب و کار شما اجازه می دهد تا ویژگی های محصول جدید را بدون نیاز به اصلاح صفحات موجود در سایت پیاده سازی کند. این باعث صرفه جویی در پول کسب و کار شما در توسعه وب می شود و هویت کسب و کار شما را تقویت می کند.

 

وب سایت کسب و کار کوچک شما باید شامل چه نوع محتوا و صفحاتی باشد؟

از طریق بخش درباره کسب و کار خود را به کاربران آموزش دهید

Luma یک پلت فرم جامعه‌ساز با زیبایی‌شناسی ثابت است. از همان فونت sans serif و نام تجاری در رابط های مختلف مانند صفحات ثبت نام، تقویم ها و دعوت نامه های ایمیل استفاده می کند. حتی با وجود اینکه Luma از رنگ های زیادی در صفحات مختلف وب خود استفاده می کند، طرح بندی ها و عناصر ثابت با هم کار می کنند تا یک تجربه منسجم ایجاد کنند.

 

سازگاری ساختاری را برای بازدیدکنندگان وب سایت شما فراهم می کند و در زمان آنها برای جستجوی اطلاعات صرفه جویی می کند و از سردرگمی جلوگیری می کند. طراحی مداوم به کسب و کار شما اجازه می دهد تا ویژگی های محصول جدید را بدون نیاز به اصلاح صفحات موجود در سایت پیاده سازی کند. این باعث صرفه جویی در پول کسب و کار شما در توسعه وب می شود و هویت کسب و کار شما را تقویت می کند.

 

وب سایت کسب و کار کوچک شما باید شامل چه نوع محتوا و صفحاتی باشد؟

از طریق بخش درباره کسب و کار خود را به کاربران آموزش دهید

صفحه درباره وب سایت شما یک فرصت عالی برای انتقال پیام و ارزش های کسب و کار کوچک شما است. شرکت معماری دانمارکی Open Platform یک بخش تعاملی زیبا در مورد «درباره» دارد. تصویری از دفتر آنها بینش واقعی را به فضای روزانه شرکت اضافه می کند. می توانید از بخش «درباره» خود برای ایجاد اعتبار در کسب و کار خود استفاده کنید. همچنین یک فرصت طلایی بازاریابی است که در آن می توانید دستاوردها، دستاوردها و جوایز را به نمایش بگذارید. گنجاندن جدول زمانی، مانند پلتفرم باز، از تاریخچه کسب و کار شما نشان دهنده رشد در طول زمان است.

 

فراموش نکنید که در مورد بنیانگذاران، رهبران و هر عامل مهمی در کسب و کار خود بنویسید. بازدیدکنندگان سایت اگر بتوانند چهره ای برای کسب و کار شما ایجاد کنند، با شما ارتباط برقرار می کنند.

 

بازدیدکنندگان را با یک صفحه تماس موثر به کسب و کار خود متصل کنید

وب سایت کسب و کار کوچک شما باید یک بخش تماس داشته باشد تا کاربران بتوانند سوالات یا سوالات خود را ارسال کنند. eVisit یک پلت فرم سلامت از راه دور است که راه های متعددی را برای کاربران ارائه می دهد تا با آنها تماس بگیرند: یک فرم تماس، شماره تلفن برای فروش و پشتیبانی، و یک آدرس فیزیکی.

صفحات تماس راه بسیار خوبی برای ایجاد روابط با بازدیدکنندگان و مشتریان هستند. همچنین می تواند سرنخ های بیشتری برای وب سایت شما ایجاد کند و باعث افزایش ترافیک شود. همچنین مکانی عالی برای دریافت بازخورد از کاربران است که راهی فوق العاده برای بهبود سایت شما است.

 

اسنادی را برای ارائه اطلاعات ضروری در مورد استفاده از محصول خود به کاربران خود ارائه دهید

Great Expectations ابزار قدرتمندی است که برای مستندسازی، نمایه سازی و اعتبارسنجی داده ها استفاده می شود. وب سایت آن یک بخش مستندات قوی ارائه می دهد. مستندات آنها، که اطلاعات و یادداشت هایی را در مورد استفاده از سرویس خود به کاربران ارائه می دهد، کامل است و معرفی سریع ابزار و کارهایی که انجام می دهد (و نمی کند) ارائه می دهد. با ارائه اطلاعاتی که کاربران ممکن است به آن نیاز داشته باشند، اسناد به بازدیدکنندگان کمک می کند تا در زمان و ناامیدی خود صرفه جویی کنند. همچنین یک مرجع سریع برای حل مشکلات رایجی که کاربران ممکن است در پلتفرم تجربه کنند ارائه می دهد.

Great Expectations همچنین پیوندهایی به جوامع Slack و Github خود برای کمک، یادگیری و پشتیبانی ارائه می دهد. اگر کسب و کار کوچک شما یک پلت فرم یا خدمات پیچیده ارائه می دهد، داشتن یک بخش مستندات می تواند منحنی یادگیری را برای کاربران شما آسان کند. همچنین می‌تواند جزئیاتی را برای بازدیدکنندگانی که می‌خواهند درباره محصول شما بدون نیاز به خرید ابتدا بدانند، ارائه دهد. اسناد و پشتیبانی جامعه ممکن است بازدیدکنندگان را به مشتریان قدیمی کسب و کار شما تبدیل کند. کاربران موجود ممکن است راه های جدیدی برای استفاده از محصول شما و حل مشکلات موجود با آن پیدا کنند.

 

برای پاسخ به سؤالات رایج تجاری، بخش «سوالات متداول» را بگنجانید

گنجاندن بخش «سوالات متداول» (سؤالات متداول) در وب سایت کسب و کار کوچک شما به کاربران کمک می کند تا کسب و کار شما را بیشتر درک کنند. شما می توانید با انجام مصاحبه و ارسال نظرسنجی برای بازدیدکنندگان خود، تحقیقات کاربران را انجام دهید تا متداول ترین سوالات را بیابید. در وقت بازدیدکنندگان صرفه جویی می کند و یک ایمیل را در صندوق ورودی شرکت شما ذخیره می کند – یک سناریوی برد-برد دیگر!

Nav.it دارای بخش پرسش‌های متداول است که آن را به بخش‌های قابل اسکن مانند سوالات اصلی، پس‌انداز و اطلاعات حساب شخصی تقسیم می‌کند. این به کاربران کمک می کند تا به سرعت به پاسخ هایی که به دنبال آن هستند حرکت کنند. به کاربران درباره نحوه عملکرد آن اطلاع می‌دهد، نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی را برطرف می‌کند، و نحوه استفاده از برخی از ویژگی‌های برنامه Nav.it را توضیح می‌دهد. سؤالات متداول به مخاطبان شما بهتر خدمت می کند و باعث رشد برای درک متقابل می شود.

 

داده ها بازدیدکنندگان را در مورد کسب و کار شما متقاعد می کند

داده ها می توانند مشتریان را متقاعد کنند تا در کسب و کار کوچک شما خرید کنند. روز دوم تغذیه فردی را برای مبتلایان به بیماری متابولیک بر اساس میکروبیوم‌های هر فرد انجام داد. وب سایت آنها چندین نقطه داده در صفحه فرود خود دارد و نمودار واضح ارائه شده در تصویر بالا نشان می دهد که چگونه کارفرمایان می توانند از روز دوم برای صرفه جویی در هزینه های دیابت نوع ۲ استفاده کنند.

به طور کلی، داده‌های نشان‌داده‌شده در روز دوم، بهبود عمده‌ای را در بسیاری از جنبه‌های سلامت روزمره کاربران نشان می‌دهد، که پلتفرم آن را اعتبار بیشتری می‌بخشد و اعتماد بازدیدکننده را ایجاد می‌کند. هنگامی که داده‌ها را به شیوه‌ای تمیز و منسجم، مشابه روز دوم نمایش می‌دهید، می‌توانید به مخاطبان سایت خود کمک کنید تا تصویر بهتری از آنچه برند شما ارائه می‌دهد از طریق اعداد و ارقام ارائه دهد.

 

توصیفات در مورد برند شما صحبت می کنند

یک بخش گواهی قوی در وب سایت کسب و کار کوچک شما یک راه فوق العاده برای ایجاد اعتبار برای کسب و کار کوچک شما است. Hype4 با برجسته کردن گواهینامه های مارک های معتبر، مانند Nickelodeon و Comedy Central، آن را تأیید می کند. به عنوان یک آژانس نرم افزاری برنده جوایز، مشتریان بالقوه Hype4 تمایل بیشتری به کار با آنها از طریق شناخت نام تجاری دارند.

راه دیگر برای ایجاد اعتماد از طریق توصیفات، شامل کاربرانی است که تجربیات مثبت خود را با کسب و کار، محصول یا خدمات شما به اشتراک می گذارند. توصیه ها باعث افزایش ترافیک وب سایت شما می شود. ۹۲ درصد از خریداران آنلاین قبل از خرید نظرات را می خوانند و ۷۲ درصد از آنها تحت تأثیر نظرات و نظرات مثبت هستند. توصیفات تبدیل به سایت های تجارت الکترونیک را تا ۳۴٪ بهبود می بخشد.

 

با محافظت از حریم خصوصی و امنیت بازدیدکنندگان خود با آنها همدلی کنید

بسیاری از بازدیدکنندگان نگران امنیت اطلاعات حساس هستند. موضع کسب و کار شما در مورد حریم خصوصی و امنیت می تواند همه چیز را برای آنها ایجاد کند. بسته به کشور، ممکن است لازم باشد که از نظر قانونی با اطلاعات مربوط به داده های کاربر، مانند پایبندی به مقررات حفاظت از داده های عمومی اتحادیه اروپا، مطابقت داشته باشید. از بخش “حریم خصوصی و امنیت” وب سایت خود استفاده کنید تا نشان دهید، نه فقط بگویید، چگونه تجارت کوچک شما از مشتریان، کاربران و اطلاعات شخصی آنها محافظت می کند.

الهامات زیادی از سرویس مبادله ارزهای دیجیتال Kraken وجود دارد. وب سایت آنها دارای یک رابط رنگارنگ و دارای معماری اطلاعات قوی است که قابل اسکن است. همچنین از زبان ساده استفاده می کند که درک آن را آسان می کند. آنها یک صفحه حریم خصوصی و امنیتی دقیق دارند که نحوه محافظت از ارز دیجیتال و محافظت از داده های کاربر را توضیح می دهد. Kraken از این بخش به عنوان فرصتی برای تأکید با کاربران خود با نشان دادن تعهد آنها به محافظت از داده های حساس آنها استفاده می کند. Kraken همچنین منابع و آیتم‌های اقدامی را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اقدامات امنیتی و نحوه محافظت کاربران از ارتباطات ایمیل خود ارائه می‌کند. این روش دیگری برای اطمینان بخشیدن به اعتماد مشتریان تجاری شما است.

 

به کاربران اجازه دهید پیشنهادات شما را با فیلترهای جستجو غربال کنند

اگر کسب و کار کوچک شما در تجارت الکترونیکی است یا محصولات مختلفی را می فروشد، مطمئن شوید که یک سیستم فیلتر در کاتالوگ محصولات شما وجود دارد. یون برلین گزینه های زیادی برای فیلتر کردن عینک و عینک آفتابی خود دارد. از طریق یک منوی کشویی، چندین دسته فیلتر مختلف مانند قیمت، تناسب، رنگ و شکل را ارائه می دهد. کاربران می توانند چندین گزینه یا فقط یک گزینه را انتخاب کنند که به کاربر آزادی انتخاب می دهد و در عین حال بار اطلاعاتی را کاهش می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های جالب این سایت، ویژگی آزمایش مجازی است: با استفاده از دوربین دستگاه شما، بازدیدکنندگان می توانند به صورت مجازی عینک های مختلف را از طریق واقعیت افزوده امتحان کنند. فیلترها به قابلیت استفاده سایت تجارت الکترونیک شما کمک می کنند، که منجر به روابط شادتر با مشتری برای تجارت شما می شود.

 

چگونه سایت کسب و کار کوچک شما متمایز خواهد شد

از زبان ساده برای کمک به فراگیرتر کردن سایت خود استفاده کنید

استفاده از زبان ساده در وب سایت کسب و کار کوچک شما، درک آن را برای تعداد زیادی از بازدیدکنندگان آسان می کند. Active Prospect از زبان ساده در سایت و فرم های خود برای بهینه سازی و ایمن سازی جذب مشتری برای مشتریان خود استفاده می کند. وب سایت آنها به وضوح آنچه را که انجام می دهند مشخص می کند: “ما به شرکت ها کمک می کنیم تا از طریق بازاریابی مبتنی بر رضایت مشتری را به دست آورند.” جمله بعدی به طور یکپارچه دعوت به عمل را توصیف می کند: “مکالمه ای را با مشتری شروع کنید که واقعاً می خواهد با شما صحبت کند.” سپس یک تعریف مختصر از بازاریابی مبتنی بر رضایت ارائه می دهد و یک ویدیو نیز ارائه می دهد.

 

با آسان کردن زبان کسب و کار شما، تاثیر بیشتری خواهد داشت. به مخاطبان بیشتری خواهد رسید، به همین سادگی و ساده است.

یک طراحی تمیز برای تاکید بر محتوا در سایت کسب و کار خود پیاده کنید

طراحی تمیز یا مینیمالیستی به از بین بردن درهم و برهمی کمک می کند و بر خود محتوا تأکید می کند. با حذف عناصر غیر ضروری، بازدیدکنندگان می توانند بر روی اطلاعات سایت تمرکز کنند. Netguru یک آژانس مشاوره است که از طراحی مسطح و پالت رنگ محدود همراه با لمس انیمیشن در وب سایت خود استفاده می کند. این به کاربران اجازه می دهد تا صرفاً روی جنبه های اصلی سایت خود مانند ناوبری، مطالعات موردی، منابع و اطلاعات تماس تمرکز کنند. طراحی مینیمالیستی همچنین ممکن است حرفه ای بودن را منتقل کند و همچنین یک روند فعلی در طراحی است که اعتماد کاربران را القا می کند.

 

از فضای منفی برای سازماندهی بصری محتوا استفاده کنید

از استفاده از فضای سفید، که ممکن است به عنوان فضای منفی نیز نامیده شود، در وب سایت کسب و کار کوچک خود آگاه باشید. برند نورپردازی و مبلمان ECC به طور گسترده از فضای سفید در وب سایت خود استفاده می کند که به محتوا و متن اجازه تنفس می دهد.

حس برتری را به برند القا می کند. وب سایت ECC شبیه به یک گالری هنر معاصر است: هر عنصر فضای خاص خود را دارد، اما همه قطعات با هم کار می کنند تا یک نمایشگاه یکنواخت ایجاد کنند. هر قطعه به دقت انتخاب شده است.

فاصله بین عناصر در سایت کسب و کار شما نیز به عنوان یک جداکننده عمل می کند. سایت خود را به عنوان یک خانه تصور کنید. اگر همه در یک اتاق مشترک باشند، به سرعت سرکش می شد. فضای منفی با دادن اتاق مخصوص به هر عنصر به سلسله مراتب بصری کمک می کند.

استفاده صحیح از فضای منفی در هر رسانه، چه نقاشی رنگ روغن و چه وب سایت، باعث ایجاد حس تعادل می شود. به ظاهری زیبا و صیقلی برای کسب و کار شما منجر می شود.

 

با یک صفحه فرود پررنگ تأثیر بگذارید

صفحات فرود پررنگ روشی فوق العاده برای جلب توجه بازدیدکنندگان شما هستند، به خصوص اگر کسب و کار کوچک شما در بازار رقابتی باشد. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما تأثیر ماندگاری بر روی کاربران خود می گذارد. Bowery Farming با اجرای یک نسخه بزرگ از لوگوی خود که در بالای تصویر واضحی از سبزی های برگ دار قرار گرفته است، این کار را انجام می دهد. الگوهای موج هنرمندانه نیز با بقیه ترکیب بندی به خوبی کار می کنند. همه سرفصل ها با فونت سریف پررنگ و خوانا با طرح رنگ سبز نعنایی و قهوه ای مایل به زرد هستند.

این، همراه با تصاویر اشباع شده از محصولات Bowery، به ایجاد یک تجربه قابل توجه برای وب سایت آنها کمک می کند. هر چه یک وب سایت به یاد ماندنی تر باشد، شانس بیشتری برای حفظ بازدیدکنندگان و رشد کسب و کار خود دارید. یک وب سایت غیر متعارف و در عین حال قابل توجه به کسب و کار شما کمک می کند در مقابل رقبا متمایز شود.

 

از طریق تصاویر با بازدیدکنندگان خود ارتباط عاطفی برقرار کنید

E2X، یک آژانس استراتژیک، نمونه ای درخشان از تصاویر واضح است که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند و آنها را درگیر می کند. تصاویر از نظر ترکیب و رنگ نیز ثابت هستند که تجربه ای به یاد ماندنی را ایجاد می کند. تصاویر همچنین کاربران را در سطح عاطفی لمس می کنند، که یک ارتباط پایدار را تشکیل می دهد. E2X از تصاویر برای برجسته کردن داده های عددی مهم مانند ۲۰ سال فعالیت تجاری و ۱۵۰ پروژه با کیفیت ارائه شده استفاده می کند و اعتماد کاربر را ایجاد می کند. این سایت همچنین دارای استفاده متعادل از تصاویر است، زیرا توجه کاربر را بدون پرت کردن حواس او جلب می کند.

 

از گرافیک برای تعامل با کاربران خود استفاده کنید

وب‌سایت Visary Capital دارای گرافیک‌های جذاب و واضحی است که سطح دیگری از سرگرمی را به تجربه اضافه می‌کند. گرافیک تعاملی توجه کاربر را از طریق حرکت جلب می کند. این به کاربران یک فعالیت لذت بخش برای تعامل می دهد. گرافیک جذاب سایت شما را از رقبا جدا می کند و تجربه کلی را افزایش می دهد. گرافیک Visary از یک پالت رنگ تیره ثابت و الگوهای مثلثی استفاده می کند.

استفاده از گرافیک های منحصر به فرد در سایت شما بسیار بهتر از تصاویر استوک است، که اغلب به نظر می رسد کسل کننده و عمومی است: هدف این است که بازدیدکنندگان سایت شما را به خاطر بسپارند و آنها را با تجارت کوچک شما درگیر نگه دارند.

از طریق انیمیشن، مردم را به سمت دعوت به عمل خود بکشانید

انیمیشن در وب سایت ها به طور فزاینده ای محبوب شده است. می توان از آن برای نشان دادن مهمترین جنبه های سایت استفاده کرد. Mango Languages یک سرویس یادگیری زبان آنلاین را ارائه می‌کند که از ویدئو استفاده می‌کند تا کاربران را به سمت دعوت به عمل هدایت کند، «سفر خود را شروع کنید». یکی از بزرگترین اهداف برای هر وب سایت کسب و کار کوچک این است که کاربران را وادار به کلیک بر روی دکمه تماس به اقدام کنند. این معمولاً جایی است که کاربران برای محصول یا خدمات شما ثبت نام می کنند.

مطمئناً، CTA Mango به یک صفحه ثبت نام منتهی می شود. CTA اطلاعات کافی با متن بالای خود و انیمیشن زیرین دارد تا به کاربران بگوید Mango چه چیزی را ارائه می دهد. انیمیشن Mango به جای کاهش دادن به قابلیت استفاده سایت کمک می کند، که یک مسئله رایج برای وب سایت های متحرک است. از طریق انیمیشن، سایت کاربران را به سمت دکمه CTA هدایت می کند و به آنها کمک می کند تا جریان کاربر را کامل کنند. Mango موفق می شود انیمیشن سرگرم کننده و لفظی و CTA خود را در بالای صفحه قرار دهد که یک امتیاز بزرگ برای دیده شدن است.

 

محصول یا خدمات خود را از طریق نمایش ویدیویی به نمایش بگذارید

از نمایش های ویدئویی برای آموزش بازدیدکنندگان در مورد محصول خود استفاده کنید. این امر به ویژه در مورد محصولات واقعیت افزوده و واقعیت مجازی صادق است که برای تجربه به سخت افزار بیشتری نیاز دارند. Win Reality آموزش بیسبال و سافت بال را از طریق واقعیت مجازی ارائه می دهد. دموهای آنها نحوه عملکرد سرویس را توضیح می دهد و موارد استفاده چندگانه مانند تمرین ضربه زدن و مربیگری در زمان واقعی را نشان می دهد. دموهای ویدیویی موارد استفاده جذاب از محصول یا خدمات شما را برجسته می‌کنند و بازدیدکنندگان را ترغیب می‌کنند تا با تجارت شما درگیر شوند.

 

رفتن به مایل اضافی

تعامل وب سایت کسب و کار کوچک شما را سرزنده، پرشور و انسانی می کند

چه کسی می گوید تجارت باید کاملاً تجاری باشد؟ Goliath Entertainment یک وب سایت مهیج و خیال انگیز با مقدار زیادی آب نبات چشم و انیمیشن دارد. به نام خود و فراتر از آن عمل می کند. رنگ‌های پر جنب و جوش و زیبایی‌شناسی شخصیت شاد و جذاب جالوت را به تصویر می‌کشد. این وب سایت اطلاعات مفیدی از جمله اینکه آنها چه کسانی هستند و چه می کنند را به شیوه ای رنگارنگ و دوستانه ارائه می دهد. این سایت شور و اشتیاق دارد و می توان گفت که جالوت می داند چگونه مخاطبان خود را سرگرم کند.

اگر تصمیم به طراحی یک وب سایت انیمیشنی دارید، اقدامات دقیقی را برای محافظت از یکپارچگی اطلاعات وب سایت خود انجام دهید. انیمیشن‌ها را در مقابل محتوای آموزنده قرار ندهید و از انیمیشن‌هایی که توجه را از عناصر ضروری منصرف می‌کنند یا با آنها تداخل می‌کنند، اجتناب کنید. برای بررسی اینکه آیا بازدیدکنندگان انیمیشن‌های شما را مشکل‌ساز می‌دانند، آزمایش کاربر انجام دهید. برای سایت‌های پرتعامل یک معامله وجود دارد: زمان بارگذاری کاهش می‌یابد و برخی از کاربران آن را ترک می‌کنند.

با این حال، این سایت‌ها ممکن است تأثیر ماندگاری در بازدیدکنندگان ایجاد کنند، که ممکن است برای میزان ماندگاری مفید باشد. بسیاری از سایت های کاملاً همه جانبه جوایز طراحی وب را دریافت می کنند که یک فرصت بازاریابی جسورانه برای تجارت شما است. یک وب‌سایت کسب‌وکار کوچک هیجان‌انگیز این قدرت را دارد که بازدیدکنندگان را متقاعد کند تا با نام تجاری شکوفا شما کار کنند.

شخصیت کسب و کار خود را نشان دهید

وب سایت شما باید جوهره کسب و کار شما را تسخیر کند و به عنوان سفیر برند خود عمل کند. چگونه شخصیت کسب و کار خود را توصیف می کنید؟ Omsom بسته های غذای جنوب شرقی آسیا را به درب منزل شما می فرستد. وب‌سایت آن‌ها کاملاً نشان‌دهنده برند و شخصیت آن‌ها است و برخی از آن‌ها را از بنیان‌گذاران سرزنده‌اش قرض گرفته است. Omsom از محصولات خود مطمئن، با صدای بلند و افتخار است.

همه این مواد یک غذای تند و اصیل را تشکیل می دهند. تصاویر محصول آنها حتی بسته بندی آن را نیز نشان می دهد که انتظارات روشنی را برای مشتریان ایجاد می کند. از اینکه خودتان در سایت کسب و کار کوچک خود باشید نترسید. قابل دسترس تر، سرگرم کننده تر و مهمتر از همه انسانی است.

 

بهترین ویژگی های کسب و کار خود را نمایش دهید

ویژگی های محصول یا خدماتی را که کسب و کار کوچک شما ارائه می دهد برجسته کنید. محصول شما چه چیزی را نسبت به رقبای خود ارائه می دهد؟ صفحه فرود Proctorio به طور خلاصه بهترین ویژگی های پلتفرم خود را تبلیغ می کند. بیش از ۴۰۰ دانشگاه از Proctorio استفاده می کنند که یک ابزار یادگیری دیجیتال برای جلوگیری از تقلب برای ارزیابی ها و آزمون های آنلاین است. با کلیک بر روی یک ویژگی در تصویر بالا به صفحه ای دقیق از ویژگی انتخاب شده منجر می شود.

صفحه «قفل کردن» نشان می‌دهد که چگونه این ویژگی مانع از دسترسی کاربران به مطالب خارجی در طول امتحان می‌شود، مانند غیرفعال کردن برگه‌های جدید، کلیپ‌بوردها و محدود کردن کاربر به یک مانیتور. از شمایل نگاری هوشمندانه برای نشان دادن آسان هر ویژگی استفاده می کند و از زبان ساده برای توصیف واضح آنها استفاده می کند. این سایت از ویژگی های محصول برای تبلیغ مزایای پلت فرم خود استفاده می کند.

 

راه های جالب استفاده از محصول یا خدمات شما

روش های نوآورانه و بدیع استفاده از محصول یا خدمات کسب و کار خود را در وب سایت کسب و کار کوچک خود ارائه دهید. غذاهای غیرممکن یک بخش دستور پخت دارد که روش های سرگرم کننده ای را برای مشتریان فراهم می کند تا با گوشت های گیاهی بپزند.

بازدیدکنندگان ممکن است هنگام مشاهده صفحه دستور غذا احساس گرسنگی کنند به دلیل تصاویر تحریک کننده غذاهای تهیه شده با گوشت غیرممکن. استفاده از رنگ های روشن و پر جنب و جوش هاله ای جذاب ایجاد می کند. روش های هوشمندانه استفاده از محصول خود را در وب سایت خود برای الهام بخشیدن و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان تکراری نشان دهید. این به احساس استفاده از وب سایت شما برای ایجاد ارتباط عاطفی با کاربران آن بازمی گردد.

 

یک حالت تاریک زیبا را اجرا کنید و سایت خود را تماشا کنید

بسیاری از وب‌سایت‌ها از حالت تاریک استفاده می‌کنند که می‌تواند هوای تازه را در میان شبکه‌ای شلوغ از سایت‌های با مضمون روشن ایجاد کند. استفاده از رنگ های تیره تر در سایت شما ممکن است فضای مجلل را برای سایت کسب و کار کوچک شما ایجاد کند. استودیوی کریپتوکارنسی Decent Labs یک وب‌سایت تاریک زیبا دارد. به طرح رنگ تک رنگ آنها توجه کنید، زیرا بنفش تنها رنگی است که در عناصر سایت پیدا خواهید کرد. این به ایجاد یک زیبایی شناسی مینیمال کمک می کند.

بسیاری از برنامه‌ها و سایت‌های تلفن همراه حالت‌های تاریک را برای استفاده طولانی‌مدت ارائه می‌کنند یا مشاهده آن را در شب یا در مناطق کم‌نور آسان‌تر می‌کنند. مانند استفاده موثر از فضای منفی، سایت‌های تاریک محتوای خود را قادر می‌سازند که خودشان صحبت کنند.

با طراحی برای پایداری، تأثیر زیست محیطی سایت کسب و کار کوچک خود را کاهش دهید

طراحی وب پایدار به اصول زیر اهمیت می دهد: تمیزی، کارایی، صداقت، باز بودن، بازسازی و انعطاف پذیری. همچنین مستلزم ایجاد وب سایت هایی است که از پهنای باند کمتری استفاده می کنند و بار سرور را کاهش می دهند. این مقدار منابع و انرژی یک وب سایت را کاهش می دهد. می توانید اطلاعات بیشتر را در مانیفست وب پایدار بخوانید.

Meatable به عنوان یک استارتاپ که به خوبی در زمینه پایداری و توجه به حیوانات فعالیت می کند، تلاش می کند تا به اصول طراحی وب فوق الذکر پایبند باشد. آنها گوشت آزمایشگاهی تولید می کنند و می فروشند. Meatable از وب سایت خود برای توصیف فرآیند تولید گوشت استفاده می کند و به بازدیدکنندگان اطلاع می دهد که هیچ حیوانی آسیبی نمی بیند. این سطح از صداقت و صراحت از گمراه شدن کاربران در حین ایجاد اعتماد در سازمان جلوگیری می کند.

وب‌سایت Meatable نیز در دستگاه‌های مختلف بازسازی‌کننده و انعطاف‌پذیر است. مانند سایت فیسکر، محتوا بین نسخه های موبایل و دسکتاپ یکسان باقی می ماند. طراحی سایت کسب و کار کوچک شما با در نظر گرفتن پایداری باعث تقویت اعتماد و کاهش اثرات زیست محیطی می شود.

 

عجب کاربرانی با طراحی فراموش نشدنی

با وب‌سایت کسب‌وکار کوچک خود، راه بیشتری را طی کنید و خاطره‌ای ماندگار و مثبت برای کاربران به جا بگذارید. فراموش نکنید که همراه با سهولت استفاده از طراحی و هویت برند خود، همیشه مخاطب هدف خود را در خط مقدم ذهن خود نگه دارید. وب سایت شما نمایانگر اصلی کسب و کار شما است و عامل فوق العاده ای در موفقیت آن ایفا می کند – این به شما بستگی دارد که وب سایت خود را به سمتی که می خواهید هدایت کنید.

منبع

طراحی وب سایت مدرسه: ۲۹ درس برای آنلاین کردن برند آموزشی شما

طراحی وب سایت مدرسه: ۲۹ درس برای آنلاین کردن برند آموزشی شما

مدرسه اغلب به این شهرت می رسد که شکل دهنده ترین زمان در زندگی یک فرد است. این یک معامله بسیار بزرگ است. یک وب سایت مدرسه باید توانایی مؤسسه را برای ارائه آن تجربه برای هر دانش آموز بالقوه به اشتراک بگذارد.

اما چه اطلاعاتی را باید در این طرح‌های دیجیتالی درج کنید؟ چه نوع ویژگی هایی باید در وب سایت مدرسه وجود داشته باشد؟ و چگونه خودتان را از رقابت متمایز می کنید؟ سوالات بزرگی است، اما ما اینجا هستیم تا پاسخ دهیم…

یک وب سایت مدرسه خوب چیست؟

یک وب‌سایت مدرسه خوب، آنچه را که مدرسه از نظر دانشگاهیان، معلمان، دامنه فعالیت‌های مشترک و امکانات موجود ارائه می‌دهد، رعایت می‌کند. دستیابی به این به این معنی است که تمام اطلاعات مربوطه را به سایت خود در جذاب ترین و جذاب ترین قالب برای مخاطبان مورد نظر خود اضافه کنید.

web-design-contact

انحصار تعامل در سایت با ویژگی هایی مانند:

 

نوشتار موثر و مختصر

تصاویر مناسب و با کیفیت بالا

فیلمبرداری منتخب

چیدمان ساختار یافته، سازگار و در دسترس

ما به بررسی معنای داشتن یک وب سایت مدرسه با ویژگی عالی می پردازیم.

مخاطب را در نظر داشته باشید

وب سایت مدرسه به دانش آموزان آینده نگر پاسخ می دهد، ارتباطات موجود دانش آموز و والدین و سهولت دسترسی آنها را پرورش می دهد. با به روز نگه داشتن والدین در مورد رویدادهای مدرسه و گزارش های پیشرفت کودک، یک مدرسه والدین را در جریان آموزش فرزندان خود نگه می دارد.

این را می توان با نمایش جزئیات رویدادهای آینده، ارائه پیوندهایی به خبرنامه ها و هدایت والدین به پورتال های مدیریت دوره های خارجی، جایی که آنها می توانند ارزیابی ها، امتحانات و نمرات فرزندان خود را پیگیری کنند، انجام شود.

با روندهای فعلی سازگار شوید

یکی از تأثیرات دومینوی این همه گیری، تقویت نیاز به حضور آنلاین مدرسه بود. این اولین نکته برای به روز نگه داشتن والدین و دانش آموزان با هرگونه تغییر در خط مشی ها، فرمت های یادگیری و امتحانات است.

بسیاری از کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزار شده‌اند، به این معنی که لازم است بخشی را در وب‌سایت مدرسه خود درج کنید که نحوه انطباق مؤسسه شما را شرح دهد.

این طراحی احساس “همکاری” را با مفهوم “آموزش از راه دور” ترکیب می کند تا کاربرانی را که ممکن است نگران این تغییر چشمگیر در سبک های تدریس باشند، راحت کند. مدرسه با گنجاندن تصویر فارغ التحصیلان در مراسم و استفاده از ضمایر اول در بحث “دانش آموزان و خانواده های ما”، ارزش های اعتماد، صمیمیت و قول آنها را نشان می دهد که مهم نیست چه اتفاقی بیفتد، آنها از دانش آموزان خود برای موفقیت حمایت خواهند کرد.

ایده آل های خود را به اشتراک بگذارید

هر مدرسه داستان و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. این تفاوت ها می تواند به طور قابل توجهی بر تصمیم گیری دانش آموزان بالقوه تأثیر بگذارد. با اختصاص فضایی در وب سایت خود برای برقراری ارتباط بین چشم انداز، مأموریت، میراث و تاریخ خود، با موفقیت موفق می شوید جوهره ای از آنچه مؤسسه خود را نشان می دهد ارائه دهید.

همچنین می توانید در مورد دستاوردها، استانداردهای آموزشی و وابستگی های خود در همان بخش صحبت کنید. عکس‌های دانش‌آموزان و کمیته اداری را اضافه کنید تا محتوای خود را مرتبط‌تر کنید.

بسیاری از والدین و دانش آموزان مشتاق رشد معنوی ناشی از تعلقات مذهبی مدرسه مورد نظرشان هستند. اگر مدرسه شما یک مدرسه، مذهبی است، حتماً آن را در بخش “درباره” وب سایت خود با جزئیات بیشتر در مورد نحوه پیروی، آموزش و تجلیل از ایمان ذکر کنید.

با نگه داشتن اطلاعات در کنار سایر سرفصل های مهم مانند پیام مدیر، انتشارات، انجمن در وب سایت خود، همانطور که در زیر نشان داده شده است، می توانید با جسارت موضع معنوی خود را اعلام کنید.

امکانات خود را به نمایش بگذارید

عامل بزرگی که بر دانش‌آموزان و متقاضیان شغل در مدرسه شما تأثیر می‌گذارد، زیرساخت شما است. امکانات بر روحیه دانش‌آموز، رفاه و سرعت یادگیری تأثیر می‌گذارد، به همین دلیل است که باید در وب‌سایت مدرسه خود درباره آن‌ها ببالید!

گالری، ویدئو و اینفوگرافیک دوستان شما در این زمینه هستند. حتی نمایش منوی کافه تریا ایده خوبی برای انتقال ارزش ها و تعهد شما به غنی سازی رژیم غذایی دانش آموزان است.

روش‌های خلاقانه‌ای مانند اینفوگرافیک، تکنیک‌های تجسم داده‌ها مانند نمودارها برای نمایش داده‌های آماری و کمی مربوط به مدرسه شما روز به روز محبوب‌تر می‌شوند.

 

تورهای مجازی را معرفی کنید

راه دیگر برای نشان دادن زیرساخت های مدرسه از طریق ارائه تصاویر و تورهای مجازی به طور مستقیم در وب سایت شما است. این به کاربران این امکان را می دهد که به طور حضوری در محوطه مدرسه کاوش کنند. این باعث می شود تجربه استفاده از سایت به یاد ماندنی باشد و اگر به خوبی انجام شود، می تواند یک تجربه واقعا مثبت و هیجان انگیز باشد که نشان دهنده شهرت پیچیده و حرفه ای مدرسه است.

بنابراین برای انجام این کار، باید نرم افزار تور مجازی را با استفاده از فیلم HD پیاده سازی کنید. این به کاربران یک نمای پانوراما می دهد و آنها را قادر می سازد تا نحوه حرکت خود را در اطراف تور هدایت کنند. هنگام اجرای این مورد در سایت خود زمان بارگذاری را در نظر داشته باشید. البته، اگر با یک طراح کار می کنید، آنها باید به هر حال این کار را انجام دهند.

از طریق هیئت علمی خود اطمینان ایجاد کنید

با ارزش ترین دارایی یک مدرسه معلمان آن هستند. صادق بودن در مورد تخصص و اعتبار آنها می تواند اعتماد و ارتباط شخصی بین بیننده و مدرسه ایجاد کند. این را می توان با ایجاد یک منطقه اطلاعاتی مؤثر برای اساتید در وب سایت مدرسه شما انجام داد که در آن افراد می توانند اطلاعات بیشتری در مورد معلمان، صلاحیت ها و تخصص آنها مشاهده کنند و اطلاعات بیشتری کسب کنند.

بازدیدکنندگان را با باشگاه ها و فعالیت ها جذب کنید

جدا از جذابیت های فیزیکی، یک مدرسه از طریق رویدادها، باشگاه ها و فعالیت هایی که ارائه می دهد برای دانش آموزان ارزش دارد. این فعالیت ها ارزش هایی مانند کار تیمی، مسئولیت ها، رقابت سالم، آگاهی فرهنگی و تنوع را القا می کنند. از این رو، برنامه های فوق برنامه برای هر مدرسه ای حیاتی در نظر گرفته می شود. ذکر واضح آنها در وب سایت شما می تواند دانشجویانی را جذب کند که به طور خاص به آنها علاقه دارند و همچنین هیئت علمی را برای تخصص های مختلف جذب کند.

اگر مدرسه شما در فعالیت یا مهارت خاصی تخصص دارد، ارائه جزئیات مربوط به آن حوزه واقعا می تواند به توجه شایسته آن کمک کند. اگر ورزش دو و میدانی نقطه قوت مدرسه شما است، مدال ها، دستاوردهای دانش آموزان و رشته های ورزشی خود را در یک بخش اختصاصی در وب سایت خود به نمایش بگذارید. مثال زیر مجموعه عتیقه آنها از مدل های متنوع ویولن، ویولن سل را در بخش موسیقی و هنر آنها در وب سایت تجلیل می کند. انجام این کار به دانش‌آموزانی که می‌خواهند این مهارت‌ها را تقویت کنند، کمک می‌کند تا مشتاق‌تر شوند و مایل به پیوستن و یادگیری باشند!

از برنامه های کاربردی برای پذیرش دعوت کنید

انتخاب و ثبت نام در مدارس دست به دست هم می دهند. وب سایت مدرسه شما باید جزئیاتی در مورد پذیرش داشته باشد تا دانش آموزان آینده نگر را به دانش آموزان آینده تبدیل کند.

پس از ارائه این اطلاعات در وب سایت خود، حتماً شرایط ورود، واجد شرایط بودن، پیش نیازها، هزینه و لینک فرم درخواست را ذکر کنید. با سرعت زیاد دیجیتالی شدن، برنامه‌های کاربردی مدرسه نیز در حال انتقال به فرم‌های دیجیتالی هستند که اطلاعات دانش‌آموزان شما را برای دسترسی آسان‌تر در آینده در پایگاه‌های داده دیجیتال ذخیره می‌کنند. این فرم ها می توانند توسط متخصصان وب با استفاده از کد ساخته شوند یا اینکه خودتان با استفاده از فرم سازهای آنلاین مانند Typeform آنها را اضافه کنید.

روش های تماس را ساده کنید

ممکن است دلایل متعددی وجود داشته باشد که کسی با مدرسه شما تماس بگیرد. اینها شامل پرس و جو در مورد پذیرش، تسهیلات شبانه روزی، شکایات یا صرفاً جستجوی اطلاعات بیشتر است. برای ساده‌تر کردن کار برای بازدیدکنندگان، بهتر است یک فرم تماس، یک نقشه موقعیت مکانی برای موقعیت فیزیکی خود و یک شماره برای تماس در صفحه تماس خود داشته باشید.

اطمینان حاصل کنید که دکمه “تماس با ما” خود را به صراحت قابل مشاهده نگه دارید تا تماس با شما برای بازدیدکنندگان ساده تر و راحت تر شود. از ارتباط با کاربران استقبال کنید و با اجازه دادن به آنها برای دیدن مکان شما یا پر کردن یک فرم ساده در صفحه شما، گفتگو را دعوت کنید. این همچنین یک فرصت عالی برای تشویق خوانندگان برای ثبت نام در لیست پستی شما است!

جامعه فارغ التحصیلان را پرورش دهید

یک مدرسه از فارغ التحصیلان خود بسیار سود می برد، زیرا آنها جامعه نمونه و نمایندگی برند یا مدرسه شما را در بر می گیرند.

فارغ التحصیلان فرهنگ برگزاری تجمعات را ایجاد می کنند، مشارکت های تجاری و سرمایه گذاران را به مدرسه می آورند و فرصت های شغلی را برای دانش آموزان موجود ایجاد می کنند. بنابراین، تقویت ارتباط بین مدرسه و فارغ التحصیلان آن مهم است. این را می توان با اختصاص یک بخش یا صفحه فارغ التحصیلان در وب سایت مدرسه خود، ارائه به روز رسانی های فعلی مدرسه و میزبانی رویدادهایی که به طور خاص برای آنها طراحی شده است، انجام داد.

فارغ التحصیلان کاندیدهای اصلی برای ارائه گواهی های درخشان برای مدرسه شما هستند. این امر اعتبار می‌افزاید، شهرت را تقویت می‌کند و اجازه می‌دهد تا صدای دانش‌آموز برای برند آموزشی شما شنیده شود.

فرصت های شغلی را نشان دهید

به دست آوردن معلمان و کارکنان باکیفیت می تواند برای مدارس دشوار باشد، زیرا تلاش بیشتری برای استخدام کارمندان انجام می دهند. با دادن اطلاعات واضح در مورد موقعیت های موجود و فعلی در یک منطقه اختصاصی «استخدام» از سایت، درخواست را برای کارکنان بالقوه ای که در وب سایت شما می آیند آسان کنید.

با فرمت‌ها و جداول آزمایش کنید تا اطلاعات فنی مانند شرایط لازم برای چنین نقش‌هایی، هر امتیازی که شرکت شما ارائه می‌دهد و اطلاعاتی درباره فرهنگ کاری ارائه دهید. همچنین می‌توانید هر فرصت شغلی باز را به فرم‌های درخواست خارجی و وب‌سایت‌های استخدام شغلی مانند لینکدین پیوند دهید.

دعوت به سرمایه گذاری و تامین مالی

هنگام تلاش برای جذب فرصت‌های جدید و کمک‌های خیریه برای مدرسه، خلاقیت خود را منعطف کنید – فقط به این دلیل که یک وب‌سایت مدرسه است، به این معنی نیست که باید دائماً جدی باشد. شخصیت برند خود را نشان دهید و فضایی آرام به چنین فضاهایی اضافه کنید، در حالی که اطمینان حاصل کنید که دکمه CTA شما عملاً از صفحه خارج می شود و در کف دست کاربران هدف شما قرار می گیرد.

جایگاه خود را توصیف کنید

مثلاً کلاس‌های زبان شبانه را ارائه می‌دهید، وب‌سایت مدرسه شما باید این موضوع را به اشتراک بگذارد و مزایای آن را معرفی کند. نشان دهید که چه چیزی می توانید به دانش آموزان ارائه دهید و چگونه می توانید تأثیر مثبتی بر زندگی آنها داشته باشید. توصیفات ویدیویی برای این نوع اهداف انگیزشی واقعاً مؤثر هستند.

با صفحه فرود ویدیو آزمایش کنید

داشتن فیلمبرداری در صفحه فرود شما نه تنها خدمات و ارزش های مدرسه شما را خلاصه می کند، بلکه مخاطبان شما را به طور مثبت درگیر می کند و آنها را تشویق می کند تا خاطرات طولانی مدت در سایت شما ایجاد کنند. در صفحه فرود، این نقطه اصلی برای تحت تأثیر قرار دادن بازدیدکنندگان وب سایت مدرسه شما است.

با برندسازی سازگار باشید

مدرسه شما باید پیامی ثابت از طریق وب سایت خود ارائه دهد که با نام تجاری و ارزش های اصلی آن همسو باشد. این کار با استانداردسازی عناصر برندسازی و ایجاد سیستم‌های طراحی، که در سرتاسر وب‌سایت شما دنبال می‌شوند، بهتر انجام می‌شود. انجام این کار تجربه بازدیدکنندگان شما را بهبود می بخشد و آن را به یاد ماندنی می کند.

برند شما می تواند بر اساس عوامل مختلفی مانند گروه سنی هدف مدرسه، ارزش پیشنهادی، وابستگی های مذهبی و ملی و موارد دیگر ساخته شود.

تعامل عالی

برای اینکه طراحی خود را به یاد ماندنی کنید و تأثیری ماندگار بر بازدیدکنندگان خود بگذارید، تعامل را به صفحه خود اضافه کنید. تلاش‌های بازاریابی شخصی‌شده و عناصر تعاملی مؤثر مانند مؤلفه‌های متحرک که به ورودی کاربر واکنش نشان می‌دهند، اینفوگرافیک‌های تعاملی و فیلم‌برداری می‌توانند یک رابطه عالی با بازدیدکننده ایجاد کنند. شانس بیشتری برای انتخاب مدرسه شما دارد.

دسترسی

برای اینکه وب‌سایت خود را برای افراد با هر توانایی آسانی هدایت کنید، مهم است که آن را با WCAG سازگار کنید.

راه های زیادی برای افزایش دسترسی به طرح های دیجیتالی شما وجود دارد. یک راه ساده این است که مطمئن شوید تمام نسخه های شما با مقیاس پذیری و کنتراست طراحی شده اند. این برای اطمینان از تطبیق خوبی با ذره بین های صفحه است. نکته فوق العاده ساده دیگر این است که گزینه پیمایش صفحه کلید را فعال کنید تا بدون نیاز به ماوس از وب سایت شما استفاده کنید.

اطمینان حاصل کنید که طراح شما در مورد تحقیقات و شیوه های مربوط به طرح های دیجیتال قابل دسترسی به روز است. اگر وب‌سایت مدرسه شما تعهد شما را به ایجاد محیط‌های آموزشی قابل دسترس برای همه نشان نمی‌دهد، کار بسیار سخت‌تری در جلب اعتماد و احترام مخاطبان خواهید داشت.

گزینه های چند زبانه

ارائه گزینه‌های زبانی متعدد به بازدیدکنندگان سایت شما، بدون توجه به فرهنگ یا قومیت‌شان، به جامعه شما خوش‌آمد می‌گوید. محیطی گرم و فراگیر ایجاد می کند و دستیابی به آن بسیار ساده است. یک منوی کشویی اضافه کنید که تمام زبان‌های موجود را فهرست می‌کند و مطمئن شوید که ترجمه‌های شما دقیق و کامل هستند.

معماری اطلاعات عالی

با حفظ سلسله مراتب در خط مقدم ذهن خود در طول فرآیند طراحی، اطلاعات را به وضوح ارائه دهید.

از یک الگوی منطقی در سراسر صفحات استفاده کنید و ساختار وب سایت مدرسه خود را با کاهش پیوندهای تودرتو، سازماندهی URL ها و استفاده از تاکتیک های طراحی برای متمایز کردن CTAها ساده نگه دارید. در حالت ایده آل، پیمایش و اسکن سایت شما آسان خواهد بود، بنابراین از ساختارهای شبکه ای موثر استفاده کنید.

پایان با یک ستاره طلایی

با نگاهی به آنچه در وب‌سایت‌ مدارس ، متوجه می‌شویم که حضور آنلاین مدارس چقدر اهمیت دارد. این برندینگ را تقویت می کند، فضایی را برای دانشجویان موجود ایجاد می کند و دانشجویان و کارکنان بالقوه را دعوت می کند تا موسسه را بررسی کنند.

منبع

 

 

سئو در عصر جدید هوش مصنوعی چگونه باید تغییر کند؟

سئو در عصر جدید هوش مصنوعی چگونه باید تغییر کند؟

سئو مانند همیشه در حال پیشرفت است، شاید اخیراً کمی سریعتر. یاد بگیرید که از هوش مصنوعی به درستی استفاده کنید و می توانید از بازی جلوتر بمانید.

همراه با هجوم ابزارهای هوش مصنوعی در بازار، ناگهان تعدادی از “متخصصان” هوش مصنوعی ظاهر شدند. شعارهای جدید “SEO مرده است” و “هوش مصنوعی مشاغل شما را خواهد گرفت” فراوان است.

واقعیت این است که هیچ کدام از اینها درست نیست، یا حداقل به روشی که بسیاری از مردم در نظر می گیرند، درست نیست.

سئو مرده نیست، هوش مصنوعی کار شما را نمی گیرد

مردم پایان سئو را از اواخر دهه ۹۰ پیش بینی می کردند. (حتی یک آهنگ سرگرم‌کننده با آهنگ «Hey Hey, My My» نیل یانگ نوشتم تا کمی از آن پیش‌بینی‌ها شوخی کنم.)

اما ما می دانیم که سئو به طور مداوم در حال تغییر است – و تغییر خواهد کرد. هوش مصنوعی نیز واقعاً برای سئو جدید نیست. گوگل از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی برای واضح‌تر کردن نتایج جستجو، شناسایی هرزنامه‌ها و بهبود هدف جستجوگر با محتوای وب‌سایت استفاده می‌کند.

سئو از بین نرفت و کسانی که کار سئوی خود را تکامل دادند شکوفا شدند. ما با تغییرات سازگار شدیم و شروع به بهبود نحوه بهینه سازی وب سایت ها برای جلب توجه بیشتر در جستجوی ارگانیک کردیم.

با وجود همه تبلیغات اخیر، ابزارهای سئو چند سالی است که از هوش مصنوعی استفاده می کنند. اکنون که همه جا فراگیرتر شده است، هوش مصنوعی به ابزارهای برتر یا کسانی که می توانند کد بنویسند محدود نمی شود.

بارها توسط بسیاری از مردم گفته شده است، اما تکرار می شود:

هوش مصنوعی جایگزین شما نخواهد شد. فردی که از هوش مصنوعی استفاده می کند جایگزین شما خواهد شد.

web-design-contact

سئوکاران در این دوره جدید چه باید بکنند؟

فابریس کانل تکرار کرد: “سئو هرگز نمی‌میرد، اما تغییر خواهد کرد. همان کتاب راهنمای سئوی قبلی را دنبال کنید.”

این توصیه با احتیاط همراه بود. “با افزایش استفاده مراقب باشید و روش جستجوی افراد را متحول کنید.” اینها کارهایی است که به هر حال باید انجام دهیم.

تکیه صرف به هوش مصنوعی برای محتوا محکوم به شکست است. شکست نمی خورد زیرا موتورهای جستجو می توانند محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را تشخیص دهند و به طور خودکار آن را به عنوان هرزنامه علامت گذاری کنند، بلکه به این دلیل که کیفیت وجود ندارد. محتوای با کیفیت بالا همیشه در دراز مدت بر محتوای با کیفیت پایین غلبه خواهد کرد.

شما می توانید از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده کنید، اما همانطور که گری ایلیز از گوگل توصیه کرد، “مطمئن باشید که توسط انسان ها برای اطمینان از کیفیت و دقت بررسی می شود. همانطور که پلت فرم های هوش مصنوعی می توانند هوشمند باشند، هنوز نمی توانند جایگزین تجربه، ادراک و تخصص انسان شوند. هوش مصنوعی مولد همچنین می تواند در زبان هایی با دستور زبان پیچیده مشکل داشته باشد.”

ایلیز اشاره کرد که محتوای هوش مصنوعی در ژاپن می تواند نادرست باشد. به همین دلیل، انسان ها باید ترجمه های هوش مصنوعی را بررسی کنند.

هوش مصنوعی مولد می تواند کارهای روزمره مانند نوشتن عناوین HTML، توضیحات متا و تگ های طرحواره را سریعتر و کارآمدتر انجام دهد. محتوای تولید شده به این روش هنوز باید توسط یک شخص بررسی شود، اما بازبینی بسیار سریعتر از نوشتن از ابتدا است.

آیا شما ایده اینجا را دریافت می کنید؟ هوش مصنوعی نمی تواند جایگزین انسان شود. ممکن است زمانی در آینده بتواند، اما هنوز نه.

یکی دیگر از کاربردهای عالی هوش مصنوعی، تحقیق در مورد کلمات کلیدی است. هرگز قبلاً نمی توانستیم حجم وسیعی از اطلاعات را به سرعت بررسی کنیم تا به توصیه های محکم و مبتنی بر داده برسیم. این فقط با گذشت زمان سریعتر و دقیق تر می شود.

جلوتر از بازی باشید

یاد بگیرید که از هوش مصنوعی در این ظرفیت استفاده کنید تا در زمان صرفه جویی کنید و توصیه های بهتری برای بهینه سازی محتوا ارائه دهید. مراقب باشید زیرا این نوع خدمات بیشتر به یک کالا تبدیل می شود و قیمت ها کاهش می یابد.

من شنیده ام که برخی از متخصصان دیجیتال مارکتینگ آنچه را که اکنون در حال رخ دادن است به زمانی که گوگل برای اولین بار معرفی شد یا زمانی که توییتر وارد صحنه شد تشبیه کرده اند. با همه احتمالات موجود در افق چیزهای زیادی برای هیجان زده شدن وجود دارد.

منبع : https://searchengineland.com/how-seo-change-new-ai-age-394085

طراحی استراتژیک: گامی مطمئن برای محافظت از آینده کسب و کار شما

طراحی استراتژیک: گامی مطمئن برای محافظت از آینده کسب و کار شما

همانطور که جمعیت ها و بخش ها همچنان شاهد پیچیدگی های بیشتری هستند، کسب و کارها در جستجوی پاسخ به اصول طراحی استراتژیک متوسل می شوند.

خروج ایالات متحده از توافقنامه پاریس در مورد تغییرات آب و هوایی را فراموش کنید. گرمایش جهانی هنوز موضوع داغ این روزها است. نه به این دلیل که از قبل اینجاست، بلکه به این دلیل که آینده کل نژاد بشر تا حد زیادی به توانایی ما برای محافظت در برابر تغییرات آب و هوایی بستگی دارد.

حال، طراحی استراتژیک و تغییرات آب و هوایی چه مشترکاتی دارند؟ پیامدهای آینده به بیان ساده، فقدان یک استراتژی برندسازی طراحی استراتژیک، به شیوه ای بسیار مشابه، پیامدهای آینده را برای شرکت شما به همراه دارد – مهم نیست که چقدر مثبت شروع کرده اید، نمی توانید با چشم انداز همیشه در حال تحول خود هماهنگ شوید. اگر شرکت شما نتواند طراحی استراتژیک آینده‌نگر را ایجاد کند و از آن استفاده کند.

همه ما باید نام شرکت فناوری تصویربرداری قدیمی، Eastman Kodak را شنیده باشیم. اگر این کار را می‌کنید، پس می‌دانید که اولین تولیدکننده فیلم عکاسی، با گذشت زمان به تولید دوربین‌های دیجیتال و سپس چاپ دیجیتال، بسته‌بندی و سیستم‌های ارتباطی برای کسب‌وکارهای امروزی روی آورد.

چیزی که ممکن است ندانید این است که چگونه این شرکت توانسته است از موج اول تغییرات خود جان سالم به در ببرد. خوب، اعتبار زیادی مدیون یک مرد کمتر شناخته شده است – جان راینفرانک، مشاور طراحی Fitch Design. به دنبال روند محصولات عکاسی در اواسط دهه ۱۹۸۰، از تولیدات خارج از کشور و رقابت شدید ناشی از آن، جان به کداک کمک کرد تا ببیند که طیف دوربین های یکبار مصرف آن جایگزین یا رقابت با دوربین های سنتی نیست. اما می تواند برای هدف قرار دادن نیازهای خاص بازار، مانند عکاسی زیر آب، به بازار عرضه شود.

او به سادگی به شرکت کمک کرد تا تمرکز خود را از چیزی که به عنوان یک روند مشکل‌ساز تلقی می‌شد به دیدن فرصت‌های بازار تغییر دهد، به کداک کمک کرد تا سال‌های بیشتری سرپا بماند. این، دوستان ما، قدرت طراحی استراتژیک است.

احتمالاً در حال حاضر با خود زمزمه می کنید، “به هیچ وجه به این سادگی نیست”.

web-design-contact

خوب، این تا حدودی درست است. طراحی استراتژیک به سختی یک راهپیمایی است. اما، با اطلاعات و طرز فکر مناسب، هر کسی می تواند از طراحی استراتژیک برای آماده سازی کسب و کار خود برای رشد حال و آینده استفاده کند.

اصطلاح “طراحی استراتژیک” در مورد چیست؟ چگونه در مورد آن اقدام کنیم؟ پاسخ این سوالات و سوالات دیگر در این پست موجود است. به نظر چیزی است که به آن علاقه دارید؟ بیایید درست در آن شیرجه بزنیم. اما ابتدا، اجازه دهید چند سوال را برای پاسخ به آن مشخص کنیم.

طراحی استراتژیک چیست؟

طراحی استراتژیک روشی است که از طریق آن کسب‌وکارها ورودی‌های همه بخش‌های خود را به منظور ایجاد طرح‌هایی که مشکلات امروزی را حل کرده و ارتباط را در آینده حفظ می‌کنند، ترکیب می‌کنند.

چرا طراحی استراتژیک مهم است؟

با طراحی استراتژیک، کسب‌وکارها می‌توانند از همان ابتدا در طراحی خود، ملاحظات بیشتری را هماهنگ کنند و اهداف تجاری و نیازهای کاربر را با تمرکز بر روندهای آینده ترکیب کنند.

فرآیند طراحی استراتژیک چیست؟

با درک عمیق تجاری از صنعت شما، با ایجاد اهداف پروژه، تعیین هویت برند شما، هماهنگ کردن طراحی با اهداف تجاری و در نهایت پیاده سازی شروع می شود.

طراحی استراتژیک چیست؟

همانطور که پیشرفت ها در همه زمینه ها ادامه دارد، ترجیحات مشتری دائما در حال تغییر است و یک چرخه بی پایان از اهداف تجاری همیشه در حال تغییر ایجاد می کند. به بیان دیگر، طراحی استراتژیک استفاده از طراحی برای حل فناوری، کسب و کار و نیازهای مشتری است.

این بسیار بر خلاف «طراحی سنتی» است، که در آن طراحان صرفاً ملزم به تمرکز بر ایجاد یک راه حل کاری هستند، بدون توجه به ارتباط آینده، یا، به عبارتی بیشتر، «تصویر بزرگ» یا «چشم انداز» مدیر عامل برای سازمان.

به گفته فیلیپ دوپورت، دانشیار کانادایی، برای درک طراحی استراتژیک، باید سه رکن آن را درک کرد. ادراک، تصور و عمل. اما شاید مهمترین آنها اولین است – ادراک. افرا گریسر، یک دانشگاه نظامی ، مدعی شد که استراتژی ممکن است بیش از یک داستان خوب نباشد. یک داستان کاملاً ساخته شده پایه ای است که طراحی استراتژیک بر آن بنا شده است.

با سرعت کنونی نوآوری و روندهای دیجیتال، زمان کمتری برای قدیمی شدن محصولات و راه حل ها صرف می شود. متأسفانه، روش‌های طراحی سنتی تنها با تمرکز بر ارائه راه‌حل‌هایی برای نیازهای فوری مصرف‌کننده، در این امر نقش دارند.

اما با طراحی استراتژیک، کسب‌وکارها می‌توانند چندین بخش را در فرآیند طراحی هماهنگ کنند، تلاش‌ها را از همان ابتدا ساده‌تر کنند، تلاقی‌های دقیق‌تری بین اهداف کسب‌وکار و نیازهای کاربر ایجاد کنند، در حالی که ارتباط با روندهای آینده را حفظ کنند.

علاوه بر این، وقتی در نظر می گیرید که «طراحی سفیر ساکت برند شماست»، همانطور که پل رند بیان می کند، طراحی باید هویت، موقعیت، ارزش های برند و دیدگاه شما برای شرکت را بررسی کند.

شما می توانید با استفاده از چند رسانه به این هدف برسید. ارتباطات بازاریابی شما (طراحی رسانه های اجتماعی، علائم، تبلیغات، وب سایت و غیره)، هویت گرافیکی شما، بسته بندی محصول شما، یا طراحی در شرکت شما و سایر مکان هایی که برند شما در آن نمایش داده می شود. استراتژی شما برای پیشرفت نیاز به طراحی دارد و پروژه طراحی شما نیز برای پیشرفت به استراتژی نیاز دارد.

اگرچه ممکن است به نظر برسد که شرکت‌های بزرگ‌تر زمان و پول نقدی برای آزمایش مراحل «اضافی» طراحی استراتژیک دارند، مهارت و نگرش راه‌اندازی ممکن است به این معنی باشد که آنها در موقعیت ایده‌آلی برای کسب منافع یکسان هستند.

این یک مزیت رقابتی برای کسب و کارهای کوچکتر است، به خصوص زمانی که آنها به دنبال جهش از شرکت های بزرگتر یا غول های صنعتی هستند که اتفاقاً رقبا هستند.

Douse Skincare نمونه خوبی از بسیاری از مواردی است که قبلاً ذکر کردیم.

در سه ماهه سوم سال گذشته، Douse Skincare، یک شرکت عرضه کننده محصولات اسپری بدن ترمیم کننده در کالیفرنیا، یک درخواست ساده تماس گرفت – برای کمک به ایجاد مسیری رو به جلو برای ایجاد آگاهی بیشتر از نام تجاری که باعث آگاهی بیشتر آنها می شود، و به رسمیت شناخته شد زیرا به سرعت در حال از دست دادن شتاب در بازارها بود.

تیم متخصص چند رشته‌ای  بلافاصله وارد عمل شدند و داده‌هایی را در مورد جمعیت هدف، اطلاعات مرتبط در مورد بازارهای دئودورانت و اسپری بدن جمع‌آوری کردند. آنها به همان اندازه از درک عمیق تجاری برای تجزیه و تحلیل همه این مجموعه داده ها برای بینش استفاده کردند. یافته‌ها نشان داد که تغییر جمعیت‌شناختی – سطح درآمد، میانگین سنی و تمایلات جنسی، تغییراتی را در بازار ایجاد کرد که به این معنی بود که مراقبت از پوست Douse به سرعت در حال از دست دادن ارتباط است.

این تیم بسته بندی رده بالایی را تولید کرد که برای افراد جوان تر و ورزشکار جذاب بود و پس از مشورت کوتاه، رایحه های بیشتر شامل جنسیت را توصیه کرد. این رونمایی از نوآوری به Douse Skincare کمک کرد تا در یک چشم انداز رقابتی و در حال تغییر دئودورانت مرتبط باقی بماند.

و پس از چند هفته رایزنی شدید و کار سخت که شامل تمام تخصص خلاقانه تیم متخصص  در پروژه بود، توانست به یک طرح و برنامه عمل برنده دست پیدا کند که جایگاه طراحی استراتژیک را در کمک به شرکت برای پر کردن مشخص کرد. این شکاف ها و تسلط بر بازار را دوباره تثبیت می کنند. آنها تنها در دو سه ماهه ۱۲.۴ درصد افزایش فروش را گزارش کردند و رضایت مشتری را بیشتر گزارش کردند.

ویژگی های طراحی استراتژیک

در حالی که ویژگی های واقعی ممکن است بین شرکت ها متفاوت باشد، برخی از ویژگی ها معمولاً در تکمیل طراحی استراتژیک وجود دارند.

 

  • هویت نام تجاری

Investopedia هویت یک برند را به عنوان تمام «عناصر قابل مشاهده یک برند» تعریف می کند. هویت برند در واقع به هر شناسه منحصر به فردی که می تواند به یک برند نسبت داده شود اشاره دارد. این باید با دقت توسعه داده شود تا اطمینان حاصل شود که پیام برند به طور دقیق به مخاطب منتقل می شود.

 

  • استراتژی های بازاریابی

طراحی استراتژیک تنها به ایجاد شناسه های بصری برای برندها نمی پردازد، همانطور که کلمه “طراحی” ممکن است نشان دهد. همچنین شامل استراتژی های بازاریابی درگیر در ارتباط با مخاطبان عمومی و مشتریان بالقوه است.

یک مثال بسیار خوب را می‌توان در عرضه خلاقانه اکوسیستم آی‌پاد آی‌تیونز توسط شرکت اپل، ذره ذره در یک دوره زمانی، برخلاف راه‌اندازی یک‌باره آن مشاهده کرد.

 

  • استراتژی رسانه های اجتماعی

اگر در حال پیگیری روندها و اتفاقات حوزه اجتماعی هستید، احتمالا قبلاً این داستان بازاریابی شبکه های اجتماعی سال را شنیده اید. یک زن ۵۴ ساله ویدئوی کوتاهی تهیه کرد تا به تعداد کمی از فالوورهایش نشان دهد که کرم دور چشم با چه سرعتی کیسه های زیر چشمش را پاک می کند.

این ویدیو در فضای مجازی منتشر شد و بیش از ۲۵ میلیون بازدید و تعداد زیادی اشتراک گذاری را به خود اختصاص داد. در عرض چند هفته، محصول در همه جا فروخته شد.

بارها گفته شده که رسانه های اجتماعی چقدر بر زندگی مدرن تأثیر می گذارند. از تعیین خواسته های مشتری گرفته تا تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید در مقیاسی که قبلاً دیده نشده بود.

هرگز پیش از این هرگز یک تبلیغ تلویزیونی ۲۵ میلیون بازدید در روز به دست نیاورده بود و یا چنین واکنش شدید بازار را برانگیخت. برای اینکه طراحی استراتژیک قابل اجرا باشد، باید یک استراتژی برای استفاده از پلتفرم های اجتماعی به منظور به دست آوردن کنترل زودهنگام بر روایت عمومی و درک برند ترسیم کند.

برندهای زیادی نتوانسته اند به اندازه The BooHoo Group از این موضوع برای موفقیت چشمگیر استفاده کنند. این خرده فروش مد توانست با درگیر کردن اینفلوئنسرها به عنوان محور اصلی استراتژی رسانه های اجتماعی خود، از آرامش همه گیر عبور کند تا در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۰ رشد چشمگیر ۴۵ درصدی در فروش داشته باشد.

 

  • توسل به تمام حواس

رقابت زیادی برای جلب توجه مصرف کنندگان وجود دارد که تبدیل کردن به فروش با کمپین های بازاریابی دشوارتر می شود. طراحی استراتژیک ارزش مقاله ای را که روی آن نوشته شده است شامل روش هایی برای تحریک تمام حواس مشتریان بالقوه است، فقط برای افزایش شانس القای تصمیمات خرید مثبت.

به جای قرار دادن تبلیغات بنری و پنجره های بازشو، می توانید تبلیغات YouTube را با صداهای منحصر به فرد ایجاد کنید. این استراتژی در بازگشت بی سابقه Toys “R” Us کلید خورد. ایجاد آهنگ “I’m a Toys “R” Us kid” که در سراسر کشور به کودکان چسبیده بود، والدین را چاره ای جز بازدید مجدد از برند اسباب بازی که تاکنون در حال مبارزه بود، باقی نگذاشت.

 

  • تحقیق و راه حل های مبتنی بر داده

کل محور طراحی استراتژیک در حال حفاری عمیق فراتر از مشکلات سطحی است و مشتری باید مسائل زیربنایی را بیابد که می‌توان راه‌حل‌هایی برای آن‌ها ایجاد کرد.

تنها راه انجام این کار، انجام تحقیقات فشرده و جمع آوری داده ها است. فکر می‌کنید شرکت‌هایی مانند استارباکس و مک‌دونالد که معمولاً هیچ محصول مرکزی تخصصی و قابل ثبت اختراع ندارند، چگونه توانسته‌اند زنده بمانند و شکوفا شوند؟ این با جمع آوری مداوم داده ها، تحقیقات بازار و انطباق است.

صحبت از استارباکس، بیشتر موفقیت برند قهوه ناشی از نوآوری حرفه ای درخشان توسط استراتژیست برند مشهور جهان، مارتین رول بود که به شرکت کمک کرد تا به سطح کاملاً جدیدی از فروش و آگاهی از برند برسد.

استارباکس علاوه بر ارائه تجربه‌ای لذت‌بخش و آرامش‌بخش برای مشتریان که بستر رشد پایدار آنها بوده است، فرصتی را در بازار دید – و از آن استفاده کرد – برای بازتاب چشم‌انداز بلندمدت خود برای تغییر تمرکز از صرف قهوه به سایر حوزه‌ها، نوشیدنی‌ها و محصولات غذایی با لوگوی خود. طراحی مجدد در سال ۲۰۱۱ این اقدام استراتژیک باعث شد که برند قهوه استارباکس کلمات «قهوه» و «استارباکس» را از لوگوی خود حذف کند. از آن زمان، آنها توانسته اند هویت برند خود را حفظ کنند تا موقعیت خود را تا به امروز با دقت بیشتری منعکس کنند

کاربر مرکز است

و در نهایت، طراحی های کاربر محور. هدف نهایی در اینجا کسب درآمد از طریق متقاعد کردن مصرف کنندگان برای خرید است. به همین دلیل، اگر طراحی استراتژیک به صراحت پیرامون کاربر ساخته نشود و مشخص کند که چه ویژگی‌ها یا محصولاتی به بهترین وجه نیازها و خواسته‌های او را برآورده می‌کنند، دچار خطا خواهد شد.

اگر به تمام پروژه هایی که  در چند سال گذشته اجرا شده است نگاهی بیندازید، متوجه چندین ویژگی مشترک خواهید شد که یکی از آنها کاربر محوری است. اولین بار در رادار  نشان داده شد در حالی که ما تحقیقات بازار را برای چند پروژه اول خود انجام دادیم و از آن زمان تاکنون با ما باقی مانده است. اجتناب از آن وجود ندارد همیشه برای برندهایی که به دنبال باز کردن سهم بازار هستند ضروری است تا بر اساس خواسته‌های مصرف‌کنندگان بسازند.

برای مثال، بیایید نگاهی به Old Spice بیندازیم. نام تجاری دئودورانت چندین دهه است که وجود داشته است (از سال ۱۹۳۷، به طور دقیق، حدود هشت و نیم دهه می گذرد)، و به طور قابل درک، تغییر نام تجاری بسیاری را دیده است.

آنچه قابل توجه است این است که در آخرین تمرین تغییر نام تجاری در ابتدای قرن، نه تنها رویکرد خود را به بازاریابی تغییر دادند، بلکه مهمتر از آن، در نهایت به موضوعاتی پرداختند که بارها توسط مصرف کنندگان در مورد لکه های “بارکد” به جا مانده توسط مصرف کنندگان مطرح شده بود..

امروز، آنها بخش قابل توجهی از بازار ۱.۴ میلیارد دلاری دئودورانت در ایالات متحده را در اختیار دارند.

 

فرآیند طراحی استراتژیک چیست؟

فرآیند طراحی استراتژیک درک روندهای فعلی و آتی را در تلاش های برندسازی به منظور تقویت مزیت های رقابتی پایدار در بر می گیرد. این معمولاً یک فرآیند چند مرحله ای است، همانطور که در زیر مشخص شده است.

 

  • بینش به دست آورید

از درک تجاری ما از بازارها، بهترین فرصت برای رسیدن به موفقیت در طراحی استراتژیک، مشاهده موفقیت ها و شکست های افرادی است که قبلاً تلاش کرده اند. این روندها را بررسی کنید.

برای به دست آوردن بهترین درک از موضوع و همه چیز پیرامون آن، داستان های کسب و کارهای دیگری را که قبلاً به طراحی استراتژیک پرداخته اند، تحقیق و درک کنید. این روندها به شما کمک می کند عواملی را که ممکن است شما را مستعد موفقیت کنند و همچنین مشکلات احتمالی را شناسایی کنید.

Little Moons توانست یک لحظه ویروسی در TikTok را به افزایش ۱۰ برابری در فروش تبدیل کند. با این حال، همانطور که همه ما می دانیم، لحظات ویروسی فقط برای مدت طولانی دوام می آورند. هنگامی که هیاهو از بین رفت، آنها باید فرصتی را برای حفظ سفارشات پیدا می کردند.

با به دست آوردن بینش در مورد پایگاه مشتریان خود، آنها توانستند بفهمند که، در حالی که دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی آنها عمدتاً از نوجوانان تشکیل شده بود، بزرگترین خریداران آنها میانسالانی بودند که به ثبات مالی کافی برای خرید تمام بستنی های خود دست یافته بودند. هوس کردن به این ترتیب، آنها می توانند به درستی آن دسته از مصرف کنندگان را برای فروش پایدار هدف قرار دهند.

 

  • تا جایی که می توانید سوال بپرسید

هر روز، آمریکایی ها با درخواست های متعددی برای تکمیل نظرسنجی برای مشاغل مختلف مواجه می شوند. این نشان می‌دهد که بازخورد چقدر در طراحی محصولات برای بازار مهم شده است.

بهترین راه برای اطمینان از ورود روان به بازار این است که تا حد امکان بدانید و سپس با در نظر گرفتن تمام آن اطلاعات طراحی کنید. به همین دلیل است که باید از مصرف کنندگان با استفاده از نظرسنجی ها، از کارگرانی که با مشتری روبرو هستند، تیم طراحی و حتی احتمالاً سایر مشاغلی که ممکن است یک بار با مشکلی که شما در تلاش برای حل آن هستید، برخورد کرده باشند یا نه، سؤال بپرسید.

 

  • شناسایی اهداف

پس از مشاهده واقعیت های بازار مرتبط با تجارب گذشته سایر مشاغل، نکته بعدی شناسایی و ارزیابی اهداف تجاری و فرصت های بازار است.

اکنون، می‌دانیم که یافتن و تبدیل نیازهای ارضا نشده بازار به اهداف شرکت آسان است. اما چرخه های غیرممکن سریع محصول به سرعت نشان می دهد که این یک استراتژی ضعیف است.

بهترین شرکت‌ها آنهایی هستند که می‌دانند چه چیزی را می‌خواهند به بازار ارائه دهند و در عین حال جایگاه مناسبی از نیازهای کاربر را پیدا می‌کنند. بنابراین، اول از همه، فلسفه محصول کسب و کار خود را تعریف کنید، سپس آن را با ویژگی های بازار در جایگاه خود هماهنگ کنید.

 

  • منحصراً قابل شناسایی باشد

گام بعدی طراحی استراتژیک، ایجاد شناسه های منحصر به فرد برای کسب و کار شما است. به یاد داشته باشید، همه چیز در مورد ادراک است.

وظیفه شما این است که داستان برند بی نقصی را ایجاد کنید که با مخاطبان شما باقی بماند و در نهایت به سمت تصمیم گیری برای خرید سوق دهد. شناسه‌هایی (طرح‌های رنگی، آرم‌ها، عبارات جذاب و غیره) را انتخاب کنید که نه تنها دیدگاه برند شما را توضیح می‌دهند، بلکه آنقدر برجسته هستند که فقط برای کسب و کار شما منحصر به فرد باشند.

برنامه محبوب دوستیابی Bumble احتمالاً قابل توجه ترین نمونه برای این بخش است. به‌عنوان اپلیکیشن دوست‌یابی برای زنان طراحی منحصر به فرد، جایی که آن‌ها می‌توانند اولین حرکت را انجام دهند، طولی نکشید که به پذیرش انبوه رسید و یک IPO عظیم به ارزش ۷.۶۲ میلیارد دلار به دست آورد. در سه ماهه سوم سال جاری، ۲۰۰ میلیون دلار درآمد ایجاد کرد.

 

  • اصول طراحی را با اهداف و ارزش های خود هماهنگ کنید

هنگامی که به طور کامل اهداف و استراتژی خود را برای شناسایی منحصر به فرد مشخص کردید، نکته بعدی این است که همه اینها را در یک استراتژی متمرکز بر کاربر برای طراحی بگنجانید.

هر تصمیم در مورد طراحی باید به یک هدف تجاری خاص مرتبط باشد و به شما در پیگیری روند کمک کند. همچنین اطمینان حاصل می کند که اهداف شما و طراحی نهایی در یک راستا هستند.

شما ممکن است شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) را برای پیگیری پیشرفت خود معرفی کنید. ارزش های شرکتی شما احتمالاً بزرگترین شناسه های منحصر به فرد کسب و کار شما هستند. اصول طراحی که به ذهنتان می رسد باید با آنها هماهنگ باشد.

  • روی پاهایتان سبک باشید

چرخه‌های محصول در حال حاضر سریع‌تر از گذشته است و دامنه توجه بسیار کوتاه‌تر از ۱۰ سال پیش است. برای حفظ مزیت رقابتی پایدار، کسب‌وکارها باید از این فرصت برای نوآوری و تغییر مسیر در سریع‌ترین زمان ممکن استفاده کنند.

اگرچه، طراحی استراتژیک بر طراحی متمرکز است تا ارتباط در آینده را حفظ کند، اما شما باید مجوزهایی را برای تغییرات در دوره حفظ کنید، و مهمتر از همه، کسب و کار شما باید بتواند این تغییرات را با بیشترین سرعت ممکن اجرا کند.

گلدمن ساکس یک بانک سرمایه گذاری شناخته شده در همه جا است که در طول ۱۵۰ سال فعالیت خود شهرت زیادی به دست آورده است. این امر آنها را از تولید یک محصول دیجیتال در سال ۲۰۱۶ برای رقابت در بخش فین‌تک دیجیتال منصرف نکرد – مارکوس از گلدمن ساکس، که در نهایت در رشد سپرده‌ها به ۹۲ میلیارد دلار مؤثر بود. و به دلیل یک استراتژی طراحی موثر مانند این، این برند در طول سال ها معیارهای درآمد چشمگیر را حفظ کرده است.

  • بر بهترین شیوه های ارتباطی تأکید کنید

هدف اصلی طراحی استراتژیک، همکاری مداوم بین بخش های مختلف در فرآیند طراحی است. مدیریت این نوع ترتیبات بدون ارتباط مناسب ممکن است چالش برانگیز باشد. باید ابزارها و پروتکل هایی وجود داشته باشد که اعضای تیم و همه ذینفعان در فرآیند طراحی را قادر می سازد تا بینش خود را با بقیه اعضای تیم به طور صریح و با بیشترین سرعت ممکن ارتباط برقرار کنند.

از این طریق می توان به چیزهای زیادی دست یافت. به عنوان مثال، تلاش HSBC برای تغییر چهره عمومی خود را در نظر بگیرید. بدون دخالت بازیکنان خارجی، آنها به سادگی از کارمندان در تمام شعب بانک خواستند تا عکس‌هایی را ارسال کنند که روح HSBC را به تصویر می‌کشد. آنها توانستند از فرآیندهای ارتباطی داخلی ستارگان استفاده کنند تا در نهایت ۶۰۰۰ عکس برای یک کمپین شگفت‌انگیز به دست آورند که تقریباً هیچ هزینه‌ای نداشت.

 

  • پیاده سازی! پیاده سازی! پیاده سازی!

ممکن است بسیار واضح به نظر برسد، اما گام نهایی این است که استراتژی پروژه خود را عملی کنید. وقتی مطمئن شدید که پارامترها را برآورده می کند و به اندازه کافی برای اجرا در بازار خوب است، با اجرای طرح دست به کار شوید.

در مورد پیاده‌سازی صحبت می‌کنیم، ارزش دارد که یکی از همکاری‌های منحصربه‌فرد ما را مرور کنیم که از طراحی استراتژیک برای ایجاد ارزش بی‌سابقه و نتایج اثبات‌شده‌ای که برای ما به دست آورده است، استفاده می‌کند.

این پروژه شامل Ojen Hospitalet Danmark (OHD) یک کلینیک خصوصی چشم پزشکی در دانمارک است که تمام بیماری های چشمی را درمان می کند. آنها خود را به عنوان بهترین از بهترین ها در زمینه خود معرفی می کنند، اما به جای شرط بندی بر روی دهان به دهان سنتی، نیاز داشتند بیماران بیشتری را از کانال های آنلاین خود رزرو کنند.

این همکاری با یک جلسه Zoom آغاز شد – مشاوره توسعه رایگان ذینفعان آنها با Stan on Zoom. بلافاصله پس از آن، تیم توانست یک گزارش جامع شامل اعتبار فنی و در عین حال دقیق از استراتژی برنده، ماکت‌آپ‌ها و یک طرح گام به گام در مورد چگونگی پیشرفت ارائه دهد.

با درک محکمی از ترفندهای طراحی مورد نیاز برای افزایش تبدیل آنلاین و اطمینان از ثبات بیشتر برند، طراحی را برای افزایش جذابیت نام تجاری و افزایش نرخ تبدیل بهینه کردیم. ما همچنین به عناصر قابل استفاده مجدد در طراحی آنها رسیدیم که به معنای سازگاری برای جلوگیری از سردرگمی مشتری است. طراحی منسجم به این معنی است که ارائه خدمات سلامت دیجیتال آینده برای کاربران آنها بدون هیچ تاخیری انجام می شود.

بعداً ما یک نظرسنجی آنلاین با سؤالات با درایت انجام دادیم. از این طریق، کاربران می‌توانستند داده‌های پاسخ ارزشمندی را به ما بدهند که ما می‌توانستیم بینش‌هایی را از آن‌ها استخراج کنیم، از جمله تأیید اینکه کاربران گاهی اوقات وب‌سایت را به اندازه کافی کاربرپسند نمی‌دانند تا به راحتی قرارهای آنلاین را رزرو کنند. ما عناصر ضروری برندسازی و طراحی تازه را به کار بردیم و در عین حال بینش خلاقانه برند را با نیازهای اولیه کاربران وب‌سایت آن‌ها متعادل کردیم.

رویکرد چابک ما به پروژه نتایج مثبتی به همراه داشت. اول، بینش کاربران زمانی که به راه اندازی Ojen Hospitalet Danmark (OHD) کمک کردیم، به طور قابل توجهی بهتر از زمانی بود که نظرسنجی به نام «نظرسنجی آنلاین تجربه بیمار» را انجام دادیم. این برند از آن زمان تاکنون شاهد رشد تصاعدی در ترافیک خود، افزایش ۶۷.۴ درصدی در نرخ تبدیل و آگاهی بیشتر از برند بوده است – با شکست دادن ۱۷ بیمارستان دیگر، بهترین بیمارستان بیمار محور را در جوایز مجله برندهای جهانی در سال ۲۰۲۱ به دست آورد.

تفاوت بین طراحی استراتژیک و سنتی چیست؟

برای طولانی ترین زمان، طراحی سنتی بر ارائه راه حل های دقیق برای مشکلات، چه در ساخت یک محصول/خدمت و چه در طراحی وب متمرکز بوده است. به عبارت دیگر، طراحی سنتی موقعیت محور است. و در نتیجه، غیرمعمول نیست که راه‌حل‌ها اشتباه عمل کنند و کوتاه بیایند.

از سوی دیگر، برنامه‌ریزی استراتژیک اصول طراحی سنتی را در نظر می‌گیرد و سپس آنها را در مقیاس بزرگ‌تر به کار می‌گیرد تا نه تنها راه‌حل‌های فوری ارائه کند، بلکه درک عمیقی از موقعیت‌ها به دست آورد و سپس راه‌حل‌های گسترده‌تری ایجاد کند. طراحی شده تا ارتباط را برای مدت طولانی حفظ کند.

به بیان ساده‌تر، در حالی که طراحی سنتی عمدتاً هنری است، طراحی استراتژیک نحوه برخورد با مشکلات را با ترکیب هنر با نوآوری عملی، شناسایی فرصت‌ها و توسعه مؤثر برنامه‌های کاربردی آینده‌محور بازتعریف می‌کند.

طراحی استراتژیک در مقابل طراحی تاکتیکی

معمولاً کلمات «استراتژیک» و «تاکتیکی» مترادف یکدیگر هستند. منظورشان تقریباً یکسان است. با این حال، در این زمینه، چنین نیست. سطحی از تفاوت بین هر دو روش رویکرد وجود دارد.

در حالی که طراحی استراتژیک روش های سنتی حل مسئله را با استفاده از “اصول طراحی آینده گرا” در کمک به شرکت ها برای ایجاد و حفظ مزیت رقابتی پایدار بازتعریف می کند. طراحی تاکتیکی بیشتر محصولاتی را هدف قرار می دهد که به “سطح بلوغ” رسیده اند.

یک مثال بسیار جدید زمانی است که Coors نسخه‌های محدودی از طرح‌های قوطی قدیمی خود را منتشر کرد و شهرت تثبیت شده خود را در طول سال‌ها جشن گرفت.

طراحی تاکتیکی با بررسی پارامترهای شناخته شده یک مشکل دقیق، شناسایی پارامترهای دیگری که ممکن است به خوبی شناخته شده نباشند، کار می کند، همه برای یافتن رویه های جدید برای حل مشکل.

طراحی استراتژیک در مقابل استراتژی طراحی

طراحی استراتژیک یک تلاش متمرکز بر آینده است که شامل تفکر انتقادی زیادی در توسعه طرح های قانع کننده است که درک درستی را در ذهن مخاطب ایجاد می کند. هدف استراتژی طراحی از سوی دیگر یافتن نقاط تلاقی بین نیازهای مشتریان و سودآوری کسب و کار است.

به عبارت دیگر، در حالی که طراحی استراتژیک بر به کارگیری استراتژی های طراحی سنتی در ایجاد استراتژی تمرکز دارد، استراتژی طراحی با همسویی اهداف شرکت و سودآوری با طراحی مرتبط است.

نتیجه

طراحی به طور ذاتی با موفقیت یا عدم موفقیت هر کسب و کاری مرتبط است. بیشتر، طراحی استراتژیک. هر شرکتی که می خواهد چندین دهه از نوآوری مستمر زنده بماند، باید طراحی استراتژیک را در اولویت قرار دهد.

شما باید تلاش خود را برای ایجاد و تنظیم مداوم یک خط مشی طراحی استراتژیک اختصاص دهید. و مانند کداک، می‌توانید از متخصصان معتبر با سال‌ها تجربه در این زمینه استفاده کنید تا راه‌حل جامع برندسازی را به کسب‌وکار خود ارائه دهید که تضمینی برای بهبود کسب‌وکار شما و صرفه‌جویی در سود شماست.

برای پیشرفت در دنیای امروزی که به سرعت در حال تغییر است، برند شما نه تنها باید تغییر را پیش بینی کند، بلکه باید آن را نیز هدایت کند. کسب‌وکارهایی که این کار را نمی‌کنند، در رتبه‌بندی پایین خواهند بود. برای اجرا، اکنون به دید تونلی، بینش نسبت به پیش بینی های آینده و توانایی درک کامل پیوند نوآوری با تغییر و طراحی اجتماعی با در نظر گرفتن کاربر یا مصرف کننده نیاز دارید.

برای انجام این جهش به متخصصان نیاز دارید. چرا؟ حتی شرکت‌هایی که دانش داخلی گسترده‌ای دارند، اغلب فاقد تکنیک برای اتصال قطعات مختلف پازل طراحی به یکدیگر در یک پروژه طراحی منسجم هستند.

از اصول اولیه، مانند طراحی مبتنی بر راه حل که در یک سیلو وجود دارد، تا طراحی سیستمی که محصول طراحی استراتژیک است، همه پروژه ها به موقع و بر اساس بودجه تحویل می شوند، برای شرکت هایی که به دنبال کسب مزیت رقابتی قابل توجه و پایدار هستند. .

چرا امروز با ما تماس نمی گیرید و به ما اجازه نمی دهید پروژه شما را بپذیریم و استراتژی برند عالی را برای نیازهای طراحی کسب و کار شما ایجاد کنیم؟

web-design-contact

منبع : https://stanbranding.com/blog/strategic-design-a-sure-step-to-future-proofing-your-business/